  • Data: 2009-10-04 19:45:51
    Temat: Re: Poratujcie...byc moze NTG
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:cV5ym.262644$LX3.226429@newsfe17.ams2 pmlb

    > Tusk nie dotrzymuje i co? Boli go..
    Nie sądzę. To zwykły łajdak.

    > hehe
    Jest takie przysłowie o rozpoznawanie głupiego po śmiechu... słyszałeś może?

    > Dalej tywardo w zaprte o umowach?
    Tak. Czegoś jeszcze nie rozumiesz?

    > Znaczy jakie?
    Dowie się z pozwu.

    > Kazdy czlowiek jest wolny, umowa o prace nie moze zniewalac nikogo,
    > zadnej strony.
    Ty jesteś niepełnosprawny umysłowo? Umowa określa warunki i obszar jej
    działania, mają one oparcie w stanowionym prawie i to prawo określa również
    zakres odpowiedzialności i możliwe sankcje. Ponadto zawieranie umowy o pracę
    jest dobrowolne.

    > On jak nie bedzie jej potrzebowac to ja zwolni, bez slowa...
    Wówczas przysługiwać jej będą prawem określone roszczenia.

    > Juz to wuidze, bo pracodawca w siweta sam musial zpiepszac a mial
    > wykupine swieta w Paryzu...
    > Jakie koszty, odszkodawanie?
    > Mozesz jasniej.
    Nieusprawiedliwiona nieobecnośc pracownika w pracy (np. w wyniku porzucenia
    pracy lub nieuzasadnionego rozwiązania stosunku pracy przez pracownika bez
    wypowiedzenia) może spowodować określone i wymierne szkody u pracodawcy.
    Przykładowo księgowa nie wykonała przelewu na czas bo sobie pojechała do
    Paryża i przebywała tam w dniach obowiązującej ją pracy, co spowodowało
    wyegzekwowanieprzez kontrahenta kary umownej oraz utratę kontraktu.
    Proste czy za trudne?

    > Bzdura.
    > Praca na etat to glupota.
    Tego typu enuncjacje wyraźnie znamionują osobnika inteligentnego inaczej.

    > Lubie robic bledy tak jest bardziej prowokujaco:)
    Tak mają kretyni.

    > poza tym jestem dyslektykiem czy jak to zwal:)
    E, nieee, jesteś zwykłym tumanem

    --
    Jotte