  • Data: 2009-10-04 20:01:26
    Temat: Re: Poratujcie...byc moze NTG
    Od: "pmlb" <p...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    www.jobcentre.plus.gov.uk

    > I tę również.

    Wiaze sie to z wyzej wymienionym.
    Idac po zasilek biro pracy nie zada potwierdzen od pracownika, po prosrtu
    przestal pracowac i koniec.
    Polecam rowniez strony CAB
    http://www.citizensadvice.org.uk/
    Tam sa te sprawy bardzo ladnie opisane.

    > Może jednak powód jest inny? Ma naturę bardziej, że tak powiem, medyczną?

    Widzsz, wiekszos ludzi w Polsce jak im powiem jaka mam opinie o
    pracownikach - uwaza mnie za kretyna... ale to ja pracuje 4 godziny w
    tygodniu, to ja mam dom... to ja zwiedzam anglie... oni pracuja po 10 godzin
    dziennie... mozliwe, ze jestem kretynem... Jednak chyba juz wole byc
    kretynem i miec calyu dzien dla siebie niz byc inteligetnym i oddac pol
    zycia obcej osobie za marne pare papierkow czy zapis na koncie w banku...
    Ja tez taki bylem wiec to rozumiem. Wiem gdzie lezy problem... to edukacja,
    szkoly nie ucza ludzi jak byc bogatym a jednynie jak pracowac dla kogos... W
    polsce dodatkowo z tradycji pokoleniowej kazdy mam byc unizony i wdzieczny,
    ze ma prace - to cecha niewolnikow. Niewolnik tez bedzie wdzieczny panu za
    zupe po pracy i schronienie na noc.
    Nie jestem dobrym mowca i pewnie nie zrozumiesz o czym pisze, ale moze choc
    troche zachece cie do poszukiwania roznych tematow w internecie. Byc moze
    jestes pracodawca i dokladnie wiesz o czym pisze - he?