  • Data: 2009-10-04 20:30:43
    Temat: Re: Poratujcie...byc moze NTG
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

    pmlb pisze:

    > Za trudne, bo dalej nie rozumiem, nawet biorac twoj przyklad, to skoro
    > mowoi pani ksiegowa : sluchaj zloty, nie mam mnie tego i tamtego i
    > koniec, masz miesiac by znalesc zastepstwo - to nadal sadzisz, ze za to
    > odpowie ksiegowa?

    tutaj już, skoro mówimy o miesiącu to mówimy o potraktowaniu tego nie
    jako porzucenie pracy, ale jako po prostu o wypowiedzeniu umowy z
    zachowaniem okresu wypowiedzenia.
    Pracodawca odpowie - ok. proszę to dać mi na piśmie - traktuję to jako
    wypowiedzenie umowy o pracę. Dziękuję za współpracę. Proszę jechać do
    Paryża.

    Wojtek

    > Poza tym jak mniewam to pracodawca odpowiada za swoj biznes czy moze w
    > Polsce sie zmienilo i pracownicy odpowiadaja za biznes wlasciciela?

    Za biznes odpowiada pracodawca, ale nie będzie robić wszystkiego sam.
    Skoro pracownik ma listę obowiązków i tych obowiązków nie wykonuje, to
    mu sie dziękuje za pracę. Jak dodatkowo nie wykonując obowiązków (np.
    bez uprzedzenia wyjeżdżając do Paryża, podczas wykonania zaplanowanej
    pracy) pracodawca poniesie stratę, to oczywiście pracodawca ją pokryje z
    własnej kieszeni, ale ma prawo żądać w sądzie otrzymania rekompensaty od
    pracownika, który zawalił obowiązki. Oczywiście może machnąć ręką i
    pracownika nie ścigać sądownie - w sumie wolny kraj ...

    Wojtek

    --
    ****** www.sklepzczesciami.pl ******
    amortyzatory, sprzęgło, rozrząd, sprężyny zawieszenia, żarówki H4, H7