  • Data: 2009-10-05 00:44:21
    Temat: Re: Poratujcie...byc moze NTG
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:zT8ym.430191$RV1.223013@newsfe26.ams2 pmlb

    > Powiedziales to anonimowo, to nie to samo.
    To ładnie, że próbujesz rozróżnić znaczenia niektórych pojęć.
    Ale pisałeś o wypowiedzi publicznej, bez wzmiankowania anonimowości.

    > Powiedz to bulbicznie
    > podpisujac sie pod tym swoim nazwiskiem.
    I jeszcze czego? Adres też podać? Dać takiemu palec, to ręki się będzie
    domagał. Wypad.

    > Nie nieznam tego powiedzenia,
    Śmieje się jak głupi do sera.
    Już znasz.

    > i naprawde smaic sie mozna doslowanie wszedzie zawsze.
    Eh, te twoje "mądrości"...
    Wypróbuj np. na pogrzebie.

    > Dobry humor jest oznaka dobrego zycia, bycia szczesliwym.
    > Opopry do usmiechu mja ludzie zestresowani, przestraszeni, zaszczuci...
    > nieszczesliwi.
    > ale wg. prawa przyciagania sami te nieszczescia do siebie przyciagaja.
    Głupie pieprzenie, a skrót "wg" nie ma na końcu kropki.

    > Dlaczego?
    Nie wiem. Widocznie tylko tak potrafisz.

    > hehehehe wybacz ale to bylo zabawne:)
    Wybaczam, niektórzy mogą tak to odbierać.

    > Na gorze napisalem ci, ze Tusk ma w dupie umowy, mimo, iz skladal umowe
    > ustna przed milionami ludzi, Kaczymscy to samo i co? Maja w dupie te
    > umowy i was... czy juz czujesz sie jako czlowieczenstwo stadne?
    > Wszak to wasi liderzy maja umowy z milionami w dupie...
    > Skoro oni to maja gdzies a sa liderami, to moze umowa nie jest wcale
    > czyms ponad czlowiekiem?
    Daruj sobie te tyrady. Coraz głupsza ta twoja prowokacyjka. Jeszcze pomysł z
    tą cipą co to chce do Paryża był jako taki, ale teraz już zupełna cienizna.

    > Ja tam sie niewielu rzeczy boje.
    Ponoć nie boją się tylko wariaci.

    > A Pracownik ma pracodawcy?
    Coś chciałeś powiedzieć tylko nie wyszło, co?

    > A kto tu pisze o pisaniu do US?
    Ja. Nie zauważyłeś?

    > Nie krepuj sie powiedz!
    Mądrej głowie dość dwie słowie...