  • Data: 2009-10-04 22:48:10
    Temat: Re: Poratujcie...byc moze NTG
    Od: Mirosław Habarta <M...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    pmlb pisze:
    > To w polsce nie ma prawa zabraniajacego niewolnictwa? Ooooo!
    > Ja wiem, ze w 2000 rou banki chcialy wymuc na Buzku by ten zatwierdzil
    > dziedziczenie dlugow i on sie zgodzil ale UE sie na to nie zgodzila gdyz
    > bylo to sprzeczne z zakazem stosowania praktyk niewolniczych to jednak
    > widze, ze jakies furtki w Polsce znalezi spece. I nazywa sie to
    > fiksacje... Ladnie.

    Zaciekawiło mnie to. Na czym miałby polegać ten projekt banków.
    Bo z tego co wiem, to generalnie dziedziczenie długów w Polsce
    funkcjonuje bardzo dobrze. Tu polecam artykuł:

    http://www.polityka.pl/archive/do/registry/secure/sh
    owArticle?id=3358785

    Po jego przeczytaniu dochodzę do wniosku, że niestety z tym Hondurasem
    czy Salwadorem, toś przesadził niewiele.

    Pozdrawiam,

    M.H.