  • Data: 2009-10-04 21:02:18
    Temat: Re: Poratujcie...byc moze NTG
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:ej7ym.1115$UJ3.880@newsfe13.ams2 pmlb <p...@d...com>
    pisze:

    Poślę jeszcze raz bo klepnąłem niechcący przed skończeniem pisania.

    > Powiedz to publicznie!
    Przecież to właśnie zrobiłem.

    > Uwielbiam sie smiac, moze to debilne ale naprawde... uwielbiam komedie,
    > uwielbiam smiech.
    Wszystko ma jednak swój czas, miejsce i kontekst.
    Znasz to powiedzenie o śmianiu, serze i... "inteligentnym inaczej"?

    > Jak umowa jest wazniejsza od czlowieka?
    Nonsensowne i wyjątkowo infantylne ujęcie.
    A jakie prawo jest ważniejsze od człowieka?
    Człowiek podejmuje umowy i winien ich dotrzymywać właśnie dlatego, aby jego
    człowieczeństwo nie sprowadzało się wyłacznie do biologicznej przynależności
    do gatunku.

    > ooo juz sie bac czy jeszcze nie?
    Jak sobie chcesz.

    > Zadna umowa w kraju cywilizowanym nie moze zniewalac czlowieka! ZADNA!
    > Choc Polska to kraj trzeciego siwata to jednak tez to obowiazuje bo
    > polska jest w UE!
    Sorry, że nie skomentuję ale to grupa o kwestiach okołoprawnych, nie o
    fiksacjach.

    > Aha, ale co z rachunakmi za media? Czy pracodawca bedzie je pokrywal?
    Znowu te infantylizmy...
    Pracodawcy nic do zobowiązań fiansowych pracownika.

    > Za trudne, bo dalej nie rozumiem, nawet biorac twoj przyklad, to skoro
    > mowoi pani ksiegowa : sluchaj zloty, nie mam mnie tego i tamtego i
    > koniec, masz miesiac by znalesc zastepstwo - to nadal sadzisz, ze za to
    > odpowie ksiegowa?
    Oczywiście. Księgowa ma okreśone obowiązki płynące z podpisanej umowy
    umocowanej prawnie. Również prawnie umocowana jest jej odpowiedzialność.
    Chłopie, ty przestań głupoty pleść. Wyślij do US informację, że za dwa
    miesiące nie zapłacisz należnego podatku bo ci kasa na co innego potrzebna
    (możesz spróbować w dowolnym kraju), następnie zrób to i poczekaj na efekt.
    Z Księżyca się urwałeś?

    > No to widac musze by troche inaczej inteligetny od ciebie.
    Inaczej bym to ujął...

    > Ale masz racje...
    To wiem.

    > No widzisz... sie zdenerwowales.
    Raczej nie, ale w każdym razie zdenerwowanie przechodzi szybko i łatwo.
    Tumaństwo nie.
    Tak więc nie zamienił bym się.

    --
    Jotte