  • 231. Data: 2020-10-07 21:54:15
    Temat: Re: RP3 100 lat za Nigerią ;-)
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 1 Oct 2020 15:00:00 +0200, Olin <k...@a...w.stopce> wrote:

    >W latach 70. i 80. bywałem w wiejskim kościele w parafii moje babki i
    >pamiętam, że ksiądz w ramach ogłoszeń parafialnych mówił, z której części
    >wsi ludzie mają przyjść sprzątać kościół w następnym tygodniu, ale po
    >nazwiskach nie leciał.
    Z lat 90. pamiętam na wsi wyczytywane wprost nazwiska w ramach
    ogłoszeń: "W ubiegłym tygodniu kościół sprzątały rodziny A. i B., w
    nastepnym tygodniu sprzątać będą rodziny C. i D."

    A jak płot wokół kościoła trzeba było malować to każda rodzina(dom)
    miała wymalować 1 przęsło. Nas (dzieci) wysłały rodziny a kościelny
    zapisywał w zeszycie która rodzina ma przęsło "zaliczone". Jako gość
    na tej wsi malowałem chyba za babcię. :)

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 232. Data: 2020-10-07 21:56:43
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 07.10.2020 o 21:18, Kviat pisze:

    > A spodziewasz się, że przytoczę ci wszystkie istniejące dowody, czy
    > wystarczy jeden?
    >
    > Napisz, które dowody z tych powszechnie dostępnych są nieprawdziwe, bo
    > nie wiem który mam ci podać. Jest ich tak wiele...
    >
    > Co za dzban...

    No właśnie. Mnie przykładowo nie są zadne dostępne. Nie wiem, jak Tobie,
    a o wszystkich , to nawet myśleć mi się nie chce.

    > - Ziemia nie jest płaska
    > - Jest płaska
    > - Są dowody na to, że nie jest płaska. Powszechnie dostępne.
    > - Ale ich nie podasz, bo jest ich wiele :) Hahaha.

    > Po kiego grzyba mam ci je tu powtarzać, skoro wiesz że istnieją?
    > Mam ci tu w treści posta wkleić wszystkie istniejące dowody na ochronę
    > podofilów w kościele? Pogorszyło ci się?

    Możesz pojedynczo, bo to ułatwi dyskusję.

    > Wskaż jeden dowód z tych wielu istniejących o których wiesz, że
    > istnieją, który cię przekona, a chętnie ci go przytoczę. Skoro te
    > istniejące o istnieniu których wiesz cię nie przekonały, to ten jeden,
    > który sam wybierzesz i który ci przytoczę cię przekona?
    >
    > Jak ci dostępny powszechnie dowód powtórzę w treści posta, to ten dowód
    > nabierze większej mocy?

    Będę wiedział, o czym w ogóle piszesz.

    > I skoro wiesz, że istnieją dowody na ochronę pedofilów przez kościół, to
    > z czym ty tak właściwie polemizujesz?

    > Podyskutuj z dowodami o których wiesz, że istnieją, a których ci nie
    > przytoczyłem.

    Bardzo dobry pomysł :-D

    --
    Robert Tomasik

  • 233. Data: 2020-10-07 21:58:33
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 07.10.2020 o 21:41, Kviat pisze:

> [...]
    >
    > Bo widzisz, ten przypadek nie spowodował, że nagle zniknęły wielokrotnie
    > częstsze przypadki ochrony pedofilów przez kościół.
    > I tym bardziej nie jest dowodem na to, że ochrona pedofilów w kościele
    > nie istnieje.
    >
    > To znamienne, że gdy jakiś klecha zrobi coś normalnego, to niemalże od
    > razu prawie święty (za coś normalnego, podkreślam) i stawiany jest jako
    > przykład tego, jaki ten kościół jest dobry, prawie święty i
    > męczennik..., ale jak reszta robi coś złego, to już nie wina kościoła,
    > lecz wina tego konkretnego klechy i kościół nie ma z tym nic wspólnego.

    Czyli mamy jeden przykłąd i uważasz, że zrobili dobrze. Chwilowo 100%
    skuteczności. O czymś jeszcze chciałbyś podyskutowac?

    --
    Robert Tomasik

  • 234. Data: 2020-10-07 22:09:55
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 07 Oct 2020 21:54:15 +0200, WAM <n...@n...nopl.pl> wrote:

    >Z lat 90. pamiętam na wsi wyczytywane wprost nazwiska w ramach
    >ogłoszeń: "W ubiegłym tygodniu kościół sprzątały rodziny A. i B., w
    >nastepnym tygodniu sprzątać będą rodziny C. i D."
    Po wysłaniu powyższego postanowiłem poguglać. W kilka sekund
    przykłady:
    http://www.stroze.parafia.info.pl/?p=main&what=2
    http://kuznicacz.saletyni.pl/

    A tu bardziej w zgodzie rodo:
    https://wysokalancucka.pl/

    WAM

  • 235. Data: 2020-10-07 22:21:16
    Od: Kviat

    > Czyli mamy jeden przykłąd i uważasz, że zrobili dobrze.

    Zrobił dobrze.
    Nie manipuluj.

    Piszesz, że jeden przykład, a potem używasz liczby mnogiej. Coś z tobą
    nie tak, albo robisz to celowo z jakiegoś powodu.

    > Chwilowo 100%
    > skuteczności.

    100% skuteczności w jednym przypadku na tysiące innych przypadków z
    ujemną skutecznością.
    To jaka to skuteczność?

    > O czymś jeszcze chciałbyś podyskutowac?

    O negowaniu przez ciebie ochrony pedofilów przez kościół, pomimo tego,
    że wiesz o istnieniu dowodów na ochronę pedofilów przez kościół.
    Chwilowo 100% schizofrenia.
    Chciałbym się dowiedzieć jak ty tą sprzeczność godzisz w swojej głowie i
    równocześnie uważasz, że to właśnie ty masz rację.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 236. Data: 2020-10-07 22:25:34
    Od: Kviat

    > Będę wiedział, o czym w ogóle piszesz.

    Czy ja ci zabraniam się dowiedzieć?
    Po jaką cholerę zabierasz głos w dyskusji, skoro nie masz pojęcia o czym
    jest mowa?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 237. Data: 2020-10-07 23:02:20
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:
> [...]
    [...]
    > Bardzo dobry pomysł :-D

    Odwalanie cudzej roboty/argumentacji za darmo to nie po
    kapitalistycznemu! Komuna ma wrócić?! :-)

    --
    A. Filip

  • 238. Data: 2020-10-07 23:48:50
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 07.10.2020 o 21:54, WAM pisze:

> [...]
    > zapisywał w zeszycie która rodzina ma przęsło "zaliczone". Jako gość
    > na tej wsi malowałem chyba za babcię. :)

    No ale kto ma to malować? Opatrzność boska?

    Natomiast oczywiście zdrowy rozsądek nakazywał by, by do prac dobierać
    tylko wiernych tego kościoła.

    --
    Robert Tomasik

  • 239. Data: 2020-10-07 23:55:59
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 07.10.2020 o 22:21, Kviat pisze:

    > Zrobił dobrze. Nie manipuluj.
    > Piszesz, że jeden przykład, a potem używasz liczby mnogiej. Coś z
    > tobą nie tak, albo robisz to celowo z jakiegoś powodu.

    Pisząc w liczbie mnogiej miałem na myśli Kościół jako całość. No bo
    oczywiście nawet w imieniu tak wielkiej organizacji dzialać muszą
    poszczególne osoby.

    > 100% skuteczności w jednym przypadku na tysiące innych przypadków z
    > ujemną skutecznością. To jaka to skuteczność?

    Ale Ty wzmiankowałeś jeden i oczywiście ja - a i inni oponenci - mamy
    się domyślić, o jakich innych ty myślisz - bo przecież wszyscy to wiedzą.

> [...]
    > kościół. Chwilowo 100% schizofrenia. Chciałbym się dowiedzieć jak ty
    > tą sprzeczność godzisz w swojej głowie i równocześnie uważasz, że to

    Ja nic nie neguję. Oczekuję jakiegoś sensownego przykładu, nad którym
    podyskutujemy. Podobno ich masa, to może jednak jakiś konkretny
    wskażesz, by dało się to przedyskutować.

    --
    Robert Tomasik

  • 240. Data: 2020-10-07 23:57:02
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 7 Oct 2020 23:48:50 +0200, Robert Tomasik
    <r...@g...pl> wrote:

    >No ale kto ma to malować? Opatrzność boska?
    Chętni. Pamiętam że w ogłoszeniach było podane że malowanie 1 przęsła
    na każdy dom było obowiązkowe. Chociaż pewnie dla mieszkańców znaczyło
    to tyle samo bo byli "chętni". :) Takich co by nie pomalowali na pewno
    by wyczytali za 1-2 tygodnie dla przypomnienia, że mają swoje odcinki
    do malowania.

    WAM