  • 1. Data: 2020-09-24 19:30:47
    Temat: Tak przy okazji
    Od: Shrek <...@w...pl>

    https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,263
    34051,sulecin-niemowle-nie-moglo-zlapac-oddechu-na-p
    omoc-ruszyla.html

    Dla tych co mają awersję do "gówna" - policjanci z patrolu zauważyli
    spanikowanych rodziców, bo im dziecko przestało oddychać. Załadowali się
    do radiowózka i jeden nagrał się nawet na CCTV (działało!) jak
    efektownie (i efektywnie jednoczenie, bo nie wyglebił) bierze zakręt w
    śliskim (dlaczego one są do cholery śliskie?) szpitalnym korytarzu.
    Dziecko całe i (miejmy nadzieję) zdrowe.

    I teraz trzy przemyślenia:

    1 - dobra robota chłopaki - tak trzymać!

    2 - z drugiej strony to trochę słabo, że policjanci robiący dobrą robotę
    to temat na pierwsze strony portali - w końcu to powinna być norma -
    taka jak że ktoś na suwak pojechał, albo ustąpił miejsca w tramwaju
    kobiecie w ciąży, albo na przykład AED wydał do umierającego. A tu nius
    na miarę "libacji na skwerku" we wrocku;)

    3 - a może jednak wcale nie norma? W końcu przepisy nie nakazują, znaczy
    nakazują, ale nie policjantowi, on pod KK nie podpada z wyjątkiem
    "przekroczenia uprawnień", no może jeszcze niedopełnienia. No i pewnie
    złamali kupę przepisów - wolno wozić radiowozem osoby postronne wobec
    których nie wykonywane są czynności? A jakby się na tym zakręcie jednak
    wyjebał?

    Reasumując - cieszy że są jeszcze policjanci co im mundur do reszty bani
    nie zrył. Trochę smuci, że to nius z kategorii "człowiek pogryzł psa";)

    --
    Shrek

  • 2. Data: 2020-09-25 01:01:24
    Temat: Re: Tak przy okazji
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-09-24, Shrek <...@w...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Reasumując - cieszy że są jeszcze policjanci co im mundur do reszty bani
    > nie zrył. Trochę smuci, że to nius z kategorii "człowiek pogryzł psa";)

    To news typu, rodzice byli tak wdzięczni, że pochwali się w redakcji. Co
    nie zmienia faktu, że jakby to była codzienność to nikt by tego nie
    publikował. Tylko, że zwróć uwagę, że niecodzienność, nie musi tu
    wynikać z działań policji, a z samego zdarzenia.

    Dziecko zaczeło się dusić, wezwano pogotowie - bez względu na wynik,
    ziew, nuda, może tvp podejmie, jeśli uda się przypisać winę jakiemuś
    działaczowi PO. Tu, w pobliżu był patrol, szybka akcja, widowiskowe
    sceny.

    Tak, że ja tam nadal sądze, że w policji jest sporo przyzwoitych ludzi a
    tylko śmierdząca kupka kupy psuje im opinie.

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2020-09-25 06:27:53
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Tak, że ja tam nadal sądze, że w policji jest sporo przyzwoitych ludzi a
    > tylko śmierdząca kupka kupy psuje im opinie.

    Przyjmuję. A teraz co powiesz na punkt trzeci? ;)

    --
    Shrek

  • 4. Data: 2020-09-25 11:47:41
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 24 Sep 2020 19:30:47 +0200, Shrek napisał(a):

> [...]
    > śliskim (dlaczego one są do cholery śliskie?) szpitalnym korytarzu.
    > Dziecko całe i (miejmy nadzieję) zdrowe.

    We wczorajszych Faktach też pojawił się 3-4 minutowy materiał na ten temat.
    Przed kamerą wypowiadał się sierżant Płonka.

    Bezpośrednio przed relacją o tym wiekopomnym wydarzeniu było Białorusi.
    Koronacji ciepłego człowieka, protestom i pałowaniu poświęcono 30-40
    sekund.

    Zakładam, że program robią fachowcy, którzy wiedzą, co nudzi widza, a co
    jest dla niego interesujące.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 5. Data: 2020-09-26 20:38:50
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .09.2020 o 19:30 Shrek <...@w...pl> pisze:

    (...)

    > Reasumując - cieszy że są jeszcze policjanci co im mundur do reszty bani
    > nie zrył. Trochę smuci, że to nius z kategorii "człowiek pogryzł psa";)

    Dziennikarzełki rozpaczliwie szukają okoliczności, które stawiałyby
    policję w korzystnym świetle.
    Zrestą też klikbajty ponad wszystko!

    https://gazetawroclawska.pl/akcja-policji-pod-magnol
    ia-mieli-znakowac-rowery-przyszlo-im-ratowac-zycie-n
    agranie/ar/c1-15181452

    A mogli zabić!
    Centrum Magnolia jest o rzut beretem od komisariatu na Trzemeskiej, gdzie
    "koledzy" tych policjantów nad wyraz skutecznie pouczali zatrzymanego
    paralizatorem, aż do śmiertelnego zejścia.

    Ratowanie życia dziecku, można zrozumieć.
    Ale pomoc dorosłej kobiecie jako ratowanie życia to raczej żarty...

    --
    Trefniś

  • 6. Data: 2020-09-27 09:49:27
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Oczywiście.
    W Stanach przez 2-3 minuty ratują delfina, a w Twojej ulubionej esbeckiej Rosji tyle
    jeździ batiuszka Władimir Władimirowicz na
    niedźwiedziu po Krymie.
    Poza tym Twoje założenie pasuje i do TVP.

    -----