  • 1. Data: 2020-09-20 23:58:54
    Temat: Przetwarzanie danych osobowych w Żabce
    Od: Monika Głowacka <m...@i...eu>

    Chyba nie ma na stronie www polityki informacyjnej i klauzul odnośnie
    przetwarzania danych osobowych z przesyłek Poczty, DHL i innych kurierów.

  • 2. Data: 2020-09-21 07:49:42
    Temat: Re: Przetwarzanie danych osobowych w Żabce
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Pozwij ich.

    Ja pier...

  • 3. Data: 2020-09-21 10:12:52
    Od: Henryk Hajdan <h...@g...com>

    W dniu 2020.09.21 o 07:49, _Master_ pisze:
    > Pozwij ich.
    >
    > Ja pier...

    Dopóki nic się nie dzieje, jestem przekonany, że masz w dupie
    przetwarzanie swoich danych w Żabce.
    Ale gwarantuję Tobie, że jak poniesiesz jakąś szkodę, to bedziesz
    pierwszy zainteresowany

  • 4. Data: 2020-09-21 10:46:22
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 21 września 2020 10:12:55 UTC+2 użytkownik Henryk Hajdan
    napisał:
    Dopóki nic się nie dzieje, jestem przekonany, że masz w dupie
    > przetwarzanie swoich danych w Żabce.
    > Ale gwarantuję Tobie, że jak poniesiesz jakąś szkodę, to bedziesz
    > pierwszy zainteresowany

    Ale te dane to imię nazwisko, adres i nr telefonu. Czyl=li praktycznie ogólnodostępne
    dane
    W tylu miejscach(kurierzy, poczta, inpost, allegro, sklepy wysyłkowe itp) są
    przetwarzane że nawet jak na ich podstawie ktoś szkodę(jaką np?) wyrządzi to nie do
    zlokalizowania i udowodnienia skąd wyciekły.

  • 5. Data: 2020-09-21 15:01:32
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-09-21 o 10:46, Kris pisze:

> [...]
    przetwarzane że nawet jak na ich podstawie ktoś szkodę(jaką np?) wyrządzi to nie do
    zlokalizowania i udowodnienia skąd wyciekły.

    Jak mu zadzwonią z ofertą promocji w żabce to chyba jednak
    da się zlokalizować.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2020-09-21 16:58:47
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Szkodę to ja ponoszę codziennie moralną a często wymierną majątkową
    przez RODOSRODO które ludziom nic nie daje a tylko uciska obywateli.
    Nadal kwitnie handel danymi złodzieje podszywają się przy braniu
    kredytów a tysiące drzew są wycinane żeby wydrukować debilne regułki.

    Ja, Ty ci państwo płacimy wszyscy podatki na urzędasów którzy mogą w
    każdej chwili przywalić porządną karę przedsiębiorcy.
    ZAWSZE bo RODOSRODO jest tak napisane że liczy się tylko kto ma większą
    PAŁĘ. Znaczy prawnika.

    Rzygać mi się chce jak słyszę "przetwarzanie danych osobowych"

    To jest tylko strata sił i środków.

  • 7. Data: 2020-09-21 17:01:56
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    I na co to jest dowód?

  • 8. Data: 2020-09-21 17:34:17
    Od: Monika Głowacka <m...@i...eu>

    W dniu 2020.09.21 o 16:58, _Master_ pisze:
> [...]
    > PAŁĘ. Znaczy prawnika.
    >
    > Rzygać mi się chce jak słyszę "przetwarzanie danych osobowych"

    Zgadzam się z tym, ale mam przykłady z bliskiego otoczenia, ze jakiś
    zbok pozyskał dane osobowe koleżanki i trudno było się go pozbyć. Trzeba
    było użyć siły, tj. 5 koleżanek zaczaiło się na zboka i sprawiły mu
    bęcki, ze już więcej się nie pojawił pod adresem.

  • 9. Data: 2020-09-21 22:33:41
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-09-21 o 17:01, _Master_ pisze:

    > I na co to jest dowód?

    Na przetwarzanie jego danych w żabce.

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2020-09-21 22:44:48
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    I co? Bez ustawy, dyrektywy, bezużytecznych biurw przetwarzanie się nie
    powiedzie? ;-)