  • 91. Data: 2020-09-30 21:00:26
    Temat: Re: RP3 100 lat za Nigerią ;-)
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 30.09.2020 o 20:12, J.F. pisze:

    > W sensie, ze byla parafia "rzymsko-katolicka" i ewangelicka i zadnej
    > trzeciej ?

    Tak.

    --
    Robert Tomasik

  • 92. Data: 2020-09-30 21:06:15
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 30.09.2020 o 20:28, J.F. pisze:

    > Znajomi sie "na wies" przeprowadzili i zaraz sie pojawil jakis "sasiad"
    > i wreczyl grafik sprzatania kosciola :-)

    No w małych miejscowościach jakoś radzić sobie z tym muszą. Kościół się
    sam nie posprząta. Koło mnie jest taka parafia, co w całej mieszka 200
    "dusz". Kościół zabytkowy, bo zanim jezioro zrobili, to tam było
    miasteczko nawet.

    > Poza tym wies mala, to zaraz widac kogo w kosciele nie ma, czy kto drogą
    > na msze nie idzie.

    Tylko, czy kogokolwiek to interesuje? Może jeżdżą do miasta do Kościoła
    :-) Teraz COVER, to w ogóle nie chodzą.

    --
    Robert Tomasik

  • 93. Data: 2020-09-30 21:10:14
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 30.09.2020 o 20:33, J.F. pisze:

    > Watpliwosci w temacie dominacji mam. Wystarczy spojrzec na ostatnie
    > wyniki wyborow  - ~50%, taka dominacja.

    Ja też mam wątpliwości, ale inne powody. W krajach arabskich, jak
    tamtejszy kościół nie chce, by ludzie szli do kina na jakiś film, to
    wychodzi odpowiednio poważana osoba i grzecznie wiernych o to prosi.
    Nikt nie idzie. Jak u nas Kościołowi Katolickiemu nie spodobał się film,
    to musieli pod kina wysyłać zastępy "moherowych beretów", albowiem
    wygłoszone z ambony stanowisko nie miało posłuchu.

    --
    Robert Tomasik

  • 94. Data: 2020-09-30 21:34:33
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
    > Użytkownik A. Filip a...@p...pl ...

    > Nie, nie, nie! To jest niemozliwe zebys był tak głupi aby te deklaracje
    > traktowac w kategoriach propozycji prawnej a nie aktu protestu i
    > deklalacji braku zgody! Naprawde, niemozliwe!
    > Ale moze...

    Czyli składający takie propozycje sami z sobie "pajaców" robią?

    Ja mam problemy z poważnym traktowaniem ludzi publicznie składających
    propozycje którymi można sobie dupę podetrzeć nawet jeśli akurat z
    grubsza słuszność mają po swojej stronie. Poważni ludzie składają
    poważne propozycje. Czy ja mam *tego* dyrektora traktować niepoważnie?
    Wolałbym nie, ale da się zrobić.

    Nawet prawo Nigerii wypada traktować poważniej.
    Kiepskie żarty nie nadają się nawet do kabaretu.
    Dobrymi chęciami droga do piekła jest wybrukowana.

    --
    A. Filip

  • 95. Data: 2020-09-30 22:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    UĹźytkownik A. Filip a...@p...pl ...

    > Czyli składający takie propozycje sami z sobie "pajaców" robią?

    Najpierw odpowiedz czy ty powyzej robiłes z siebie pajaca to wtedy
    mozemy rozmawiac dalej.

> [...]
    > ludzie składają poważne propozycje. Czy ja mam *tego* dyrektora
    > traktować niepoważnie? Wolałbym nie, ale da się zrobić.

    Mysle ze to kwestia problemĂłw emocjonalnych.
    Rozumujesz prostolinijnie i nie wyłapujesz niuansów?

    > Nawet prawo Nigerii wypada traktować poważniej.
    > Kiepskie żarty nie nadają się nawet do kabaretu.
    > Dobrymi chęciami droga do piekła jest wybrukowana.

    Dokladnie, twoja wypowiedz to kiepskie zarty.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiem, że to, co piszę, jest może średnio mądre,

  • 96. Data: 2020-09-30 23:53:05
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

> [...]
    > Użytkownik A. Filip a...@p...pl ...

    > Najpierw odpowiedz czy ty powyzej robiłes z siebie pajaca to wtedy

    Mniej niż "pan dyrektor" placówki która ma być śmiertelnie poważna.
    Jego wypowiedzi na temat placówki której dyrektoruje też należy
    traktować "niezbyt dosłownie"?'

    --
    A. Filip

  • 97. Data: 2020-10-01 09:24:13
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 30 Sep 2020 21:10:14 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > W krajach arabskich, jak
    > tamtejszy kościół nie chce, by ludzie szli do kina na jakiś film, to
    > wychodzi odpowiednio poważana osoba i grzecznie wiernych o to prosi.

    Zapomniałeś dodać że zaraz potem następuje fatwa i obywatele wysadzają
    reżysera czy autora bombką.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 98. Data: 2020-10-01 09:39:05
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> pisze:

    > Zapomniałeś dodać że zaraz potem następuje fatwa i obywatele wysadzają
    > reżysera czy autora bombką.

    Ilu już wysadzili (w 21 wieku)? Podasz nazwiska i daty?

    --
    A. Filip

  • 99. Data: 2020-10-01 09:51:26
    Od: Kviat

    W dniu 30.09.2020 o 20:21, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Kviat" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Cos w tym moze i jest, ale skoro sala w szkole jest, i tak jest
    > ogrzewana i sprzatana raz dziennie, i placa na to obywatele ze swoich
    > podatkow ... to czemu maja sie nie domagac udostepnienia na potrzeby
    > obywatelskie ?

    No przecież ta szkoła i jej sale utrzymywane są z podatków na cele
    obywatelskie. Potrzeby sekty religijnej, to nie to samo. Ich cele są
    sprzeczne z celem, dla jakiego pobudowane i utrzymywane są szkoły.

    Budynki i pomieszczenia w których mieszczą się np.komisariaty milicji
    też są ogrzewane i sprzątane z podatków obywateli.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 100. Data: 2020-10-01 09:55:50
    Od: Kviat

    > Każdy. Ewentualnie wyobraża sobie w inny sposób powstanie świata,

    Czyli nie każdy.
    Wyobrażenie sposobu powstania świata jest tożsame z wyobrażaniem sobie
    jakiegoś bożka? Od kiedy tak jest?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr