  • 801. Data: 2020-11-02 15:47:48
    Temat: Re: RP3 100 lat za Nigerią ;-)
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.11.2020 o 13:23, Liwiusz pisze:

    > Wiesz, że takiego przestępstwa nie popełniono, bo właśnie sam sobie je
    > wymyśliłeś (przy okazji: nie mam żony).

    No i się przyznał:P

    --
    Shrek

  • 802. Data: 2020-11-03 09:13:43
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-11-02 o 15:14, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Liwiusz"  napisał w wiadomości grup
    pl...
    > [...]
    > Co nie znaczy, ze go nie popelniles :-)

    Jeśli zmyślisz sobie przestępstwo, a akurat trafisz, to wówczas
    odpowiedzialności nie poniesiesz. Przepis zabezpiecza przed tym, aby
    ktoś, kto kogoś nie lubi, specjalnie składał fałszywe zawiadomienia na
    kogoś.

    > Nic mi o tym nie bylo wiadomo :-)

    No widzisz, czyli okoliczność obciążająca.

    --
    Liwiusz

  • 803. Data: 2020-11-03 11:19:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Jeśli zmyślisz sobie przestępstwo, a akurat trafisz, to wówczas
    >odpowiedzialności nie poniesiesz.

    Ale napisales "sie wie, ze nie zostalo popelnione".
    Moze i zmyslilem, ale nie wiem, ze nie zostalo popelnione :-)

    >Przepis zabezpiecza przed tym, aby ktoś, kto kogoś nie lubi,
    >specjalnie składał fałszywe zawiadomienia na kogoś.

    A jak mi sie przysnilo, a moje sny sie sprawdzaja w 30% ? :-)

    Intencje przepisu sa jasne, ale jeszcze trzeba odpowiednio zapisac :-)

    >No widzisz, czyli okoliczność obciążająca.

    No jak - jakbym wiedzial, ze nie masz, to bym wiedzial, ze nie mogles
    jest zabic.
    Ale poniewaz nic nie wiedzialem, to nie moglem wiedziec :-)

    No dobra, to sprobojmy inaczej - podejrzewam, ze Liwiusz wczoraj
    ukradl samochod.
    Wczoraj pare samochodow w wojewodztwie skradziono, wiec przestepstwo
    popelniono ...

    J.

  • 804. Data: 2020-11-03 11:32:22
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-11-03 o 11:19, J.F. pisze:

> [...]
    >
    > A jak mi sie przysnilo, a moje sny sie sprawdzaja w 30% ? :-)
    >
    > Intencje przepisu sa jasne, ale jeszcze trzeba odpowiednio zapisac :-)

    Są odpowiednio zapisane, normalny prokurator i sąd nie mają problemu z
    interpretacją i nie bawią się w senniki.

> [...]
    > samochod.
    > Wczoraj pare samochodow w wojewodztwie skradziono, wiec przestepstwo

    No więc zgłaszasz kradzież samochodu, w czym problem? My tu rozmawiamy o
    sytuacji, kiedy żadnej kradzieży nie było, a ty zawiadamiasz, i jeszcze
    kogoś oskarżasz.

    --
    Liwiusz

  • 805. Data: 2020-11-03 14:16:33
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Tobie dali za słabe leki jak widać.

    -----

    > nigdy nie zrozumiem takiej chorej idei.

    > Poszukaj sobie lekarza.
    > Jak nie znajdziesz, to ci podpowiem, jak łatwo go znaleźć.
    > Lekarze istnieją, serio.
    > Pewnie nie znasz na to sensownych dowodów i uważasz, że to pomówienia aktywistów,
    ale jak ładnie poprosisz, to dam ci linka do

  • 806. Data: 2020-11-11 08:54:23
    Od: Kviat

    W dniu 16.10.2020 o 14:32, Kviat pisze:

    > Zaślepieni udają, że nie wiedzą o ukrywaniu pedofilów przez kościół.
    > Udają, że nie ma dowodów, pomimo raportów na temat udokumentowanej i
    > udowodnionej skali procederu.
    > I w końcu udają, że nie znają historii kościoła (no tu może faktycznie
    > nie udają, bo nieuki spały na lekcjach historii

    I jak tam grupowi obrońcy kościelnych pedofilów?
    Nadal będziecie zgrywać upośledzonych i bredzić o pomówieniach?
    To znowu nagonka medialna, czy w końcu odzyskaliście wzrok?

    Pytam, bo jestem ciekawy jak teraz będziecie tłumaczyć jak to się stało,
    że przez te wszystkie lata żaden z tych pedofilskich katabasów nie
    poniósł kary, bo skoro w ogóle nie mieli wpływu na wymiar sprawiedliwości...

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 807. Data: 2020-11-12 11:46:43
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A o to trzeba spytać tamtego młodego Polaka, co starą Angielkę ponoć zgwałcił.
    BTW odsiadywał część kary w PL, zwolniony już?

    -----
    > DNA, to w sumie po każdym stosunku możesz sobie pobrać i niby czego dowodem ma to
    być?

  • 808. Data: 2020-12-24 11:57:44
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 13 Oct 2020 01:40:29 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Przede wszystkim nagonka medialna spowodowała, że w każdym księdzu co
    > bardziej wrażliwi pedofila widza. A tu - jak policzyłem - szanse, ze
    > dany konkretny duchowny jest pedofilem są znikome. Oczywiście, pewnie są
    > w śród nich pedofile, ale traktowanie każdego jako potencjalnego jest
    > absurdem.

    Tomasik znów walczy ze smokiem którego sam wymyślił. Nikt, baranie, nie
    zarzuca stanowi duchownemu specjalnej inklinacji do dzieci. Zarzuca się
    mu *ukrywanie* przestępstwa pedofilii (i zresztą innych też choć o nich
    na razie cicho).
    --
    Jacek
    -I hate haters-