  • Data: 2022-02-04 16:48:39
    Temat: Re: winda
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeździsz na pierwsze piętro windą?

    Ja akurat jeżdżę na trzecie, bo tam pracuję. W domu windy nie mam. Na
    pierwsze niby nie ma sensu, ale jak wiozę osobę o kulach, na wózku,
    dziecko w wózku, jakiś mebel, czy ciężką paczkę, to nie zdziwił bym się.
    No i jak winda jeździ do piwnicy, to z piwnicy na pierwsze piętro też
    już jakby miało to większy sens.

    --
    Robert Tomasik