  • Data: 2022-02-04 17:06:31
    Temat: Re: winda
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.02.2022 o 07:24, Wiesiaczek pisze:

    > Dobre :)
    > Możesz coś więcej o tym przepinaniu?
    > Napisz jak to jest w praktyce, bo ja to chyba teoretykiem jestem :)

    Akurat kolega obok mi przypomniał i ma racje, że tam są dwa uzwojenia.
    Ostatni raz miałem coś takiego gdzieś na początku lat 90-tych
    poprzedniego stulecia. Porypało mi się. Silniki windowe mają dwa
    uzwojenia, i przy rozruchu najpierw kręci wolniej, potem szybciej, a
    potem przed przystankiem wolniej.

    --
    Robert Tomasik