  • Data: 2023-03-28 10:56:21
    Temat: Re: oszustwo i portal "osłaniający" oszusta
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tu nie o ciężar chodzi, a logikę. Portale sprzedażowe zrobiły sobie z
    > Policji "likwidatorów szkód". Masa zgłaszających przychodzi i wprost
    > mówi, ze gdyby nie wynikający z regulaminu obowiązek, to by im do łba
    > nie przyszło do Policji przychodzić. >

    No skandal, są poszkodowanymi to na policję przyleźli... I teraz robić
    trzeba, a tak był spokój bo to przecież logiczne, że jak cię okradną
    albo oszukają to na policję się nie chodzi, bo przecież oni mają to w d4.

    > Robisz się po prostu uciążliwy i znowu zacznę Twoje głupoty ignorować.

    Skoro uważasz, że wytykanie ci braku konsekwencji jest uciążliwe, to
    rzeczywiście są dwa rozwiązania - albo to ignoruj albo spróbuj byc
    konsekwentny. Jako wskazówkę moge ci podpowiedzieć, że w zasadzie
    twojego toku rozumowania nie podziela nikt, więc jak ci wszyscy mówią że
    jesteś pijany to idź do domu i się prześpij;)

    > Już kilka razy Ci wyjaśniłem, o co chodziło z matką.

    No wyjaśniłeś - doszedłeś do wniosku, że mogła być sprawcą (nie wiadomo
    w sumie czemu), więc należy jej postawić zarzuty, bo bez wszczynania
    sprawy się inaczej nie da (co jest bzdurą). Tu masz analogiczną sytuację
    i na ten sam paragfaf powołujesz się że zarzutów osobie (co do której są
    tym razem przesłanki) zarzutów postawić się nie da;)

    > Podsumowując - nie ma większego sensu wdawać się w profesjonalne
    > dyskusje z ignorantem. On tego nie pojmie, a jeszcze będzie próbował
    > sprowadzać dyskusję do swojego poziomu.

    Tu się zgadzam. Problem tylko w tym co zrobić żeby w policji nie
    zatrudniano ignorantów:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!