  • Data: 2023-03-28 10:47:46
    Temat: Re: oszustwo i portal "osłaniający" oszusta
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.03.2023 o 05:47, Shrek pisze:

    > Oczywiście że jest ciężkie. Lepiej umorzyć i poszukać gdzieś komuś
    > rowera w gaciach.

    Tu nie o ciężar chodzi, a logikę. Portale sprzedażowe zrobiły sobie z
    Policji "likwidatorów szkód". Masa zgłaszających przychodzi i wprost
    mówi, ze gdyby nie wynikający z regulaminu obowiązek, to by im do łba
    nie przyszło do Policji przychodzić. >
    > To ten artykuł na podstawie którego stawiacie zarzuty matce co jej
    > dziecko zmarło?

    Robisz się po prostu uciążliwy i znowu zacznę Twoje głupoty ignorować.
    Już kilka razy Ci wyjaśniłem, o co chodziło z matką. Jeśli nie
    zrozumiałeś, to trudno i nic na to nie jestem w stanie zrobić w tej
    sprawie.

    > Podsumowując - jak obwatel jest świadkiem to trzeba mu na wszelki
    > wypadek zarzuty postawić. Jak obywatela oszukają to trzeba go
    > spławić. I ty dalej się dziwisz, że ludzie wami ostatnio gardzą?

    Podsumowując - nie ma większego sensu wdawać się w profesjonalne
    dyskusje z ignorantem. On tego nie pojmie, a jeszcze będzie próbował
    sprowadzać dyskusję do swojego poziomu.

    --
    Robert Tomasik