  • Data: 2023-03-28 11:27:28
    Temat: Re: oszustwo i portal "osłaniający" oszusta
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jest oszustwem, ale tu Cie zaskoczę. Uważam, że jak wyślą po telefonie z
    > Policji, to nadal jest oszustwem.

    Dlatego uważasz, że trzeba umorzyć, bo nie da się stwierdzić, że jest
    oszustwem coś co jak twierdzisz jest oszustwem;)

    > Natomiast jak portal aukcyjny dostanie 100 skarg, że facet nie wysyła,
    > to można go ścigać, jak nawet zacznie to wysyłać.

    No ale przed chwilą w innym poście masz pretensję, że portale wysyłają
    ludzi na policję, żeby zajęła się oszustwem i jest to nielogiczne:P

    > A jeszcze, by Ci uzmysłowić skalę problemu, to jak nawet dwóch
    > pokrzywdzonych trafi do tej samej jednostki, to w większych jednostkach
    > takimi sprawami zajmuje się kilku policjantów. Te sprawy się losowo
    > przydziela, więc nawet i w tym wypadku może się zdarzyć, jak napisałem
    > wyżej.

    Czyli po prostu sobie nie radzicie i tyle. Za to jak portale wysyłają do
    was "paczkami" to narzekacie że sobie z was jeleni do roboty znaleźli...
    Całe życie pod górkę...

    > Stąd kilka lat temu udało się przeforsować pomysł, by to jednak te
    > portale koordynowały i zgłaszały. Najlepiej zgodnie z domniemanym
    > miejscem działania sprawcy, ale jak się tego nie da z ich poziomu
    > ustalić, to gdziekolwiek - ale do jednej jednostki. Wówczas widać, że to
    > nie jednostkowy problem, który równie dobrze może być losowy (zginął
    > towar), co wynikiem nadwrażliwości pokrzywdzonego, który koniecznie
    > chciał mieć czerwony wiatraczek, a dostał lekko różowy.

    To ja tylko zacytuje "Portale sprzedażowe zrobiły sobie z
    Policji "likwidatorów szkód". Masa zgłaszających przychodzi i wprost
    mówi, ze gdyby nie wynikający z regulaminu obowiązek, to by im do łba
    nie przyszło do Policji przychodzić."

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!