  • Data: 2023-03-26 21:46:51
    Temat: Re: oszustwo i portal "osłaniający" oszusta
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Oszustwem jest zawarcie umowy ze z góry powziętym zamiarem niewywiązania
    > się z niej. Bo samo niewywiązanie, to delikt cywilnoprawny.

    No więc mu piszę, żeby się nie nastawiał specjalnie, bo zaprosicie
    delikwenta on powie że nie chciał i umorzycie. Albo nie odbierze
    poleconego i powiecie, ze nie wiadomo kto to, bo nie ustaliliscie.

    > Dlatego
    > niechęć Policji do pochopnego przyjmowania zgłoszenia o niewłaściwej
    > jakości przysłanego towaru, albo zgoła nie przysłaniu go w ogóle.

    Ta, bo całą resztę przyjmujecie bez kolejki i nie ma czekania po dwie
    godziny, że może sobie pójdzie;)

    > Zamiast pajacować z poleconym łatwiej ePUAP albo emailem wysłać.

    A co jest "pajacowanego" w poleconym? Jak ma ePUAP to niech śle. Zawsze
    wygodniej. Choć z drugiej strony jak dzwoniłem do kastastru to pani mi
    powiedziała, zebym nie pajacował epłapem tylko przyjechał to mi od ręki
    zrobią, bo epłap nie ma komu czytać. Co może być prawdą, bo jak wysłałem
    do straży miejskiej to jak kamień w wodę - za chwilę się przedawni;)
    Mailem to nie polecam - teoretycznie nikt nie ma obowiązku tego czytać.
    Polecony albo epuap.

    > Jeszcze czasem wyszukiwarki lubią zarchiwizować oferty. Są serwisy
    > archiwizujące. Jeśli to nie było dawno, to czasem i na dysku samej
    > ofiary może być zachowane. Z przeglądarki, z której się korzystało warto
    > wpisać "Ctrl + h" i poszukać.

    Raczej w keszu już nie będzie - jak ma linka to można spróbować
    waybackmachine.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!