  • Data: 2006-06-22 16:42:54
    Temat: Re: molestowanie seksualne
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Atlantis napisał(a):

    > Widzisz, ale w Polsce wymiar sprawiedliwości posługuje się nie prawem
    > zwyczajowym ("każdy wie czym to jest i nie trzeba tworzyc dodatkowych
    > definicji") tylko zapisami prawnymi.

    ale te zapisy czesto wynikaja z prawa zwyczajowego,

    > Hmm... Nie wiem czemu, ale mam wrażenie, że ta definicja jest nieco
    > dziurawa. Ogranicza się jedynie do aspektów cielesnych, a przecież
    > molestowanie seksualne może mieć też charakter werbalny.

    np, twoim zdaniem powinienem popelnic przestepstwo wysylajac "calusa"
    kobiecie ktora mi sie podoba czy mowiac ze ma ladny tylek, oczy, usa,
    dlonie, nogi?
    Nie za daleko idziesz? Toz to dopiero bylo by chore

    > Poza tym definicja pozostawia ogromne pole do dyskusji czy dany kontakt
    > cielesny miał charakter seksualny czy nie. Na przykład położenie ręki na
    > kolanie lub udzie z cała pewnością dla mnie jest molestowaniem
    > seksualnym, jeśli ofiara sobie tego nie życzy a do tego sprawca jest
    > postawiony nad nią w takiej czy innej hierarchii...

    zalezy od okolicznosci i sposobu.

    Tyle tylko, że takie
    > zachowanie może nie do końca pasować do przedstawionej definicji... :(

    a to niby dlaczego? Jezlei ma charakter seksulany to jaknajbardziej
    pasuje. Czego Ty nie rozumiesz?

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".