  • Data: 2006-06-23 14:47:49
    Temat: Re: molestowanie seksualne
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Teoretycznie... W praktyce prędzej negatywnie odbije się to na niej,
    > uczelnia w PL będzie bronić swojego pracownika...

    a to juz jest jej zmartwienie, jak jej sie podoba moze tolerowac takie
    zachowanie

    >>> 3) Taka studentka po takiej akcji obleje wszystkie następne egzaminy

    > Niby w jaki sposób?

    normalny, po prostu udowodni ten fakt, oskarzyc jest latwo.
    jak ona to zrobi to jej zmarwienie, chyba nie sadzisz ze na gebe powinno
    sie ufac i bez dowodow skazywac?

    > No wybacz, ale jeśli profesor będzie chciał kogoś oblać, to obleje,
    > chociażby był to student o inteligencji Alberta Einsteina i
    > encyklopedycznej wiedzy,

    tak

    sposób egzaminowania (zwłaszcza jeśli chodzi o
    > egzaminu ustne) na polskich uczelniach wyższych jak najbardziej sprzyja
    > podobnym przekrętom. W dodatku jeśli koleś miałby opinię mizogina... Dla
    > dziewczyny jest chyba jasne, że jakakolwiek kontra na jego uwłaczające
    > jej godności zachowanie = oblany egzamin...

    to niech to udowodni

    > No chwilę, koleś komentuje wygląd jej biustu, sugeruje bardziej skąpy
    > strój na egzamin (tutaj można już się przyczepić, czy to oby nie jest
    > jakieś sugerowanie, że od tego zależy zaliczenie...) a potem jeszcze
    > kładzie rękę na kolanie albo chwyta za udo... Jeśli powiesz mi, że
    > polskie prawo nie zakwalifikuje tego jako molestowanie seksualne i jeśli
    > coś takiego (w teorii przynajmniej) nie jest karalne, to ja przestaje
    > się przyznawać do tego, z jakiego kraju pochodzę...

    poraz nty pisze, na podstaiwe samego opisu nie stwierdze czy jest czy
    nie, zobaczylbym czy uslyszal nagranie wtedy sie wypowiem, nie mozna
    ugololniac.

    > "Na szczęście"? Chyba niestety?

    chyba ze komus by twoj styl bycia nieodpowiadal to bys zmienil zdanie

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".