  • Data: 2006-06-23 13:57:06
    Temat: Re: molestowanie seksualne
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Atlantis napisał(a):

    > Tzn.? Można się odwoływać do definicji z KP w przypadku innych relacji
    > niż pracodawca - pracownica?

    zobacz w jakim kontekscie wystepuje w KP molestowanie seksulane, chodzi
    o dyskryminacje w pracy ze wzgkedu na ... i tu jest to wymienione oraz
    definicja co Kp przez to rozumie.
    W razie zlamania tego prawa pracownicy przysluguje odszkodowanie w
    wysokosci XX pensji, poczytaj dokladnie.

    > 1) Czy to jest rozwiązanie zgodne z prawem? :P

    moze byc zgodne, (bronila sie przed zniewazaniem :)) a moze nie byc.

    > 2) To jest Polska - zgłaszałeś coś kiedyś przełożonemu?

    zglaszalem na policji jak brat na mnie reke podnisol, wiec nie mam
    blokad przed takim zachowaniem :)

    moze zglosic rektorowi

    > 3) Taka studentka po takiej akcji obleje wszystkie następne egzaminy
    > pewnie... "A to Polska właśnie..."

    jak wykaze zwiazek 'skutkowo przyczynowy' to gosc dlugo nie popracuje.

    > Musiałby być idiotą, żeby to bezpośrednio sugerować.

    nie pisalem 'bezposrednio', musi poporstu wynikac z zachowania, rozmowy.

    > Czyli mam rozumieć, ze za samo bezczelne komentowanie wyglądu intymnych
    > części ciała studentki, sugerowanie noszenia bardziej skąpego stroju na
    > egzamin czy nawet dotykanie (chociażby nóg) nie jest niby molestowaniem
    > seksualnym w świetle polskiego prawa, a ŻARTEM???

    co do nog, to zalezy od okolicznosci,natomiast bycie oblesnym chamem na
    szczescie w polsc eni ejest karalne.

    P.

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".