  • Data: 2006-06-23 13:28:47
    Temat: Re: molestowanie seksualne
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Atlantis napisał(a):

    > Czy przed sądem rzeczywiście "styl bycia" będzie wytłumaczeniem?

    chodzi o kokietowanie, zamiar sprawcy, jezlei ktos chce Cie uderzyc
    i w wyniku tego (nie zamierzone dzialanie) poniesiesz smierc to sprawca
    odpowiada za zabojstwo
    czy za pobicie ze skutkiem smiertelnym? SKutek przeciez ten sam..

    > Równie dobrze wielu dresiarzy może powiedzieć, że mają taki styl bycia,
    > że dla żartu wyciągają nóż, przykładają przechodniom do brzucha i dla
    > żartu żądają od nich telefonów komórkowych...

    j.w.

    > Przedstaw mi prawną definicję żartu i podaj źródło.

    http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=73111
    http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=24339 (w wydaniu meskim)
    http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=24341

    P.

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".