  • Data: 2006-06-23 13:49:09
    Temat: Re: molestowanie seksualne
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek R. napisał(a):

    > ale nie inna czynnosc seksulana bedaca przestepstwem.

    Tzn.? Można się odwoływać do definicji z KP w przypadku innych relacji
    niż pracodawca - pracownica?

    > pojechac, dac w pysk, zglosic przelozonemu,

    1) Czy to jest rozwiązanie zgodne z prawem? :P

    2) To jest Polska - zgłaszałeś coś kiedyś przełożonemu?

    3) Taka studentka po takiej akcji obleje wszystkie następne egzaminy
    pewnie... "A to Polska właśnie..."

    > lub jezlei wyraznie uzaleznia zdanie egzaminu od pzespania sie
    > wowczas udokumentowac ten fakt i zglosic usilowanie dokonania
    > przestepstwa z art 199kk na policji.

    Musiałby być idiotą, żeby to bezpośrednio sugerować.
    Czyli mam rozumieć, ze za samo bezczelne komentowanie wyglądu intymnych
    części ciała studentki, sugerowanie noszenia bardziej skąpego stroju na
    egzamin czy nawet dotykanie (chociażby nóg) nie jest niby molestowaniem
    seksualnym w świetle polskiego prawa, a ŻARTEM???