  • Data: 2022-01-14 17:18:13
    Temat: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.01.2022 o 12:46, J.F pisze:

    > Moment - a jaka jest roznica między zakażeniem a zarażeniem?

    Zazażenie to fachowo przeniesienie patogenu na osobnika a zakażenie to
    wniknięcie do organizmu i namnażanie.

    Nooby się na tym snobują, że "pleba" się "zaraża przeziębieniem czy
    grypą" i piszą "ze szczepionka nigdy nie chroniła przed zarażeniem" żeby
    wykazać swoją wyższość nad ogółem dla których to jedno i to samo. Coś
    jak fizycy wysyłający ludzi pytających o kierunek w drugą stronę i
    suszący zęby że pytał o kierunek a nie zwrot. Problem w tym, że wychodzi
    z punktu widzenia społeczeństwa wychodzą na kłamców. No i sami się
    czasem gubią, co już w ogóle jest porażką...
    > a czy chroni przed zarażaniem innych przez tą osobę?

    Normalnie chroni bo wśród się dalej wirus nie namnaża.

    > Bo jak nie chroni, to czemu narzekac na niezaszczepionych?

    Bo tak się przyjęło, a teraz trzeba by przyznać że niedziała:P

    > https://covid19.who.int/region/amro/country/us
    >
    > Czemu tegoroczna fala zachorowan wieksza niz potrzednie?
    > Przeciez teraz duzo osob zaszczepionych, a rok temu nie ...

    Głównie bo szczepionka nie działa jak powinna.

    > To co - nie chronila czy chronila, ale sie zepsula?

    Chroniła przeciw zakażeniom (nie zarażeniu) i... tak zepsuła się.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.