  • Data: 2022-01-15 07:31:36
    Temat: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Co do transparentności to zasadniczo zgoda. Tylko tu problem jest
    > zapewne taki, że przeciętna Karyna wie przecież lepiej niż jakiś prof.
    > wirusolog.

    Dlatgo wymyślono coś takiego jak szczepienia obowiązkowe. I teraz
    pytanie - skoro to takie genialne, to czemu rząd z tego nie skorzystał
    za to utajnia umowy i przez dwa lata nie jest w stanie przepchnąć przez
    swój parlament ustawy o odszkodowaniach za nopy? No bo teraz szur ci
    powie, że jak załapiesz nopa to będzie to wyłącznie twój problem. I znów
    szur będzie miał rację. Świetnie:(

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.