  • Data: 2022-01-15 01:23:04
    Temat: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-01-14, Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> wrote:

> [...]
    > wszystko by nie było. Nawet taka głupia rzecz, jak śmierć covidowa, czy
    > po szczepionce - jest zazwyczaj problem z wykonaniem tak podstawowej
    > rzeczy jak sekcja zwłok - w wielu krajach wręcz była zakazana. Czyli coś
    > co powinno być standardem w takiej sytuacji - bo właśnie medycyna dużo
    > wiedzy czerpie od osób zmarłych, właśnie badając je - teraz było
    > zakazane, a już uzasadnienie - to poziom abstrakcji level high - czyli
    > to dlatego aby chronić przeprowadzających sekcję przed zarażeniem się.
    > Czyli zmarły mógłby pewnie kichnąć podczas sekcji na wykonujących

    Problem jest równie wielki ze stwiedzeniem co jest NOP.
    Tu, proszę:
    https://www.pzh.gov.pl/serwisy-tematyczne/niepozadan
    e-odczyny-poszczepienne-covid-19/

    W głowę zachodzę, jak się komuś udało stwierdzić przy tych cięższych,
    rzadkich przypadkach, o które właśnie jest tyle szumu, że te to NOP,
    skoro bez szczepienia też w populacji się zdarzają i to zapewne
    częściej. Masz pomysł?

    > Tak niestety cały czas poruszamy się w gestii domysłów i teorii. A
    > najbardziej mnie "przekonuje" do wzięcia szczepionki próba utajnienia
    > wyników badań na podstawie których podjęto decyzję do dopuszczenia
    > warunkowego na rynek, utajnienia umów, zakazu badań składu, co np wg
    > naszego prawa powinno być standardem.

    Co do transparentności to zasadniczo zgoda. Tylko tu problem jest
    zapewne taki, że przeciętna Karyna wie przecież lepiej niż jakiś prof.
    wirusolog.

    --
    Marcin