  • Data: 2006-06-22 17:17:31
    Temat: Re: Ziobro - nowa interpretacja prawa.
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hikikomori San napisał(a):

    > jesli nie maja intercyzy majatkowej to nie ma moje i jego, jest ich
    > wspolne, i ich wspolna odpowiedzialnosc.
    >
    > Jak sie ma nieodpowiedzialnego meza, to sie dzieli z nim smutki...
    >
    > Jak sie ma kochajacego, to sie dzieli z nim radosci...

    mowimy o skrajnych przypadkach, bite zony sa czesto tak glupie ze
    ze nie chca odejsc od meza. Co z nimi? Zabieramy ICH mienie bo ktos INNY
    poplenil przestepstwo wbrew ICH woli ? To jest sprawiedliwosc?

    > Co tam ziobro chce to jedna bajka, co zrobi sad to inna.
    >
    > Jakby tobie ziobro powiedzial "wskocz w ognisko, zeskocz ze skaly" -- to
    > skoczylbys?

    generalnie to ja o moim ulubionym ministrze robie strone i niedlugo
    dowiesz sie co ja bym zrobil gdyby mi cos kazal.
    Ja tutaj komentuje pomysl sztywnego zapisu ktory by zobligowal sad do
    zabrania samochodu po przekroczeniu 1 promila lub przy recydywie.

    > No sorry, jak ktos wyjezdza z wlasnego podworka domem, zeby sie nachlac
    > i potem wycofac to sie do nagrody darwina klasyfikuje a nie zeby
    > wzbudzac wspolczucie ;)

    nie wyjezdza przestawia samochod.

    > i masz racje, jesli koles ma zero wyobrazni, to dlaczego ja / sad /
    > ktokolwiek ma sie nim przejmowac? Co to piaskownica? czy dorosli ludzie?

    dlaczego odpowiedzialnosc ma ponosic osoba ktora nic nie zrobila?

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".