  • Data: 2006-06-22 21:20:35
    Temat: Re: Ziobro - nowa interpretacja prawa.
    Od: sansolo <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > chwili pijani kierowcy będą traktowani surowiej niż dotychczas włącznie z
    > zaborem samochodu. I tu nasuwa się mi pytanie - dlaczego??

    W mojej okolicy akurat ok. 90% pijanych Kierowców
    to rowerzysci :) reszta wpada podczas wypadku/kolizji albo
    podczas jazdy lewa strona

    Jade sobie kiedys trasa Łodz-xxx patrze w lusterko wsteczne
    jakis wariat wyprzedza na trzeciego mysle sobie puszcze
    swira bo mnie jeszcze skasuje. Podczas wyprzedzania spojrzalem w lewo
    i zobaczylem znajoma gebe lokalnego policjanta z drogowki, ktoremu
    niejednokrotnie placilem mandat za przekroczenie dopuszczalnej predkosci

    Na 70-ce ja jechalem ok 90 on sporo wiecej

    Panstwo prawa ku...a jego mac