  • Data: 2006-06-22 20:38:29
    Temat: Re: Ziobro - nowa interpretacja prawa.
    Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 22 Jun 2006 16:57:45 +0200, Johnson napisał(a):

    > A ile według ciebie się należy za jazdę samochodem, po wiejskiej
    > drodze(między dwoma wsiami, gdzie na godzinę jadą powiedzmy 2
    > samochody), wieczorem z powiedzmy 1 promilem alkoholu?
    > A ile w analogicznej sytuacji rowerem?
    > Tak z ciekawości.

    Trudno mi to ocenić, ale w znanych mi przypadkach było np. odebranie
    uprawnień na rok + 500 zł grzywny. To jest śmieszna kwota, bo i tak jak
    taki ktoś będzie chciał pojechać to pojedzie, nawet jak mu prawko zabiorą -
    a grzywna 500 zł nie odstraszy go w żaden sposób. Nie jestem też za
    zabieraniem samochodów. Powinno być coś takiego jak roboty publiczne,
    upublicznienie danych... Nie wiem, najlepiej byłoby zmienić mentalność
    ludzi - ale tego sie zrobić nie da. W zasadzie to nic nie da sie zrobić :]
    Ale sam fakt że ktoś wsiada po flaszce i jedyne co mu grozi to pare złotych
    grzywny, napewno to nie odstraszy a nawet zachęci - bo "co mi mogą zrobić,
    najwyżej oddam troche kasy i dalej bede robil to co robie"...

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl