  • Data: 2020-10-10 06:59:47
    Temat: Re: RP3 100 lat za Nigerią ;-)
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    > To wcale nie jest proste, ani oczywiste. Dyskusja rozbiła się na
    > "pierdylion" wątków. W innym oszacowałem, że prawdopodobieństwo,
    > ze dany konkretny ksiądz jest pedofilem, to coś na poziomie
    > 1/10.000 nej.

    Ja sie tu odnosze do konkretnej sprawy, wiec nie musisz rozmywać,
    rozkładajac na pierdylion watków

    > Nie chce mi się liczyć, ale nie wykluczam, że to tak, jakbyś
    > zabierał prewencyjnie każdemu rowerzyście poza sezonem jadącemu po
    > drodze publicznej rower, bowiem być może jedzie on pod wpływem
    > alkoholu. Tak na wszelki wypadek na rok. No powiedzmy tym w wieku
    > 25~50 tat, bo ich mniej. Bez wątpienia niektórzy z nich jeżdżą pod
    > wpływem. Zabranie rowerów wpłynie na zmniejszenie pijanych
    > rowerzystów.

    Po pierwsze - mowimy o ksiezach - powinni być poza podejrzeniem.
    Po drugie sam sobie musisz odpowiedziec na pytanie czy wieksza krzywda
    bedzie odsuniecie na rok ksiedza od dzieci czy jego nie odsuniecie
    kiedy okaze sie ze jest on pedofilem.

    > Ale wracając do poważnej dyskusji, to nei wiemy ile jest tych
    > pomówień w skali Kościoła, czy choćby kraju. Bo jak kilka, to
    > oczywiście pomysł denuncjacji każdego przypadku ma sens. Ale jak w
    > biskupów "walą" jakoś masowo tymi pomówieniami, to może być
    > problem z oceną, które są sensowne.

    W tym konkretnym poscie odniosłem sie do konkretnej sytuacji.
    Przeciez chciałes rozmawiac o konkretnych...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Zbyt kocham moje szaleństwa, by nie przerażała mnie myśl,