  • Data: 2009-12-26 22:10:44
    Temat: Re: Oszuści...???
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 23 Dec 2009, Andrzej Lawa wrote:

    > Nie ma. Miał z poprzednim właścicielem.

    I co, powiadasz że ta umowa przestaje obowiązywać?
    Nie podejrzewałem, że wystąpisz z taką tezą :[

    Art.678 KC jakby kto pytał - najpierw trzeba ją wypowiedzieć.
    Przestanie obowiązywać po wypowiedzeniu, a zapis jest wyraźny:
    po upłynięciu *USTAWOWYCH* terminów wypowiedzenia, nie ma
    możliwości wyegzekwowania terminów umownych.

    Jedyne co nie obowiązuje, to brak możliwości wypowiedzenia umowy
    "jeśli najemca nie objął jeszcze lokalu" (629 KC) (bo umowy
    o najem lokalu mieszkalnego nie można wypowiedzieć "bo tak",
    wcale nie można, wypowiedzenie najmu lokalu mieszkalnego
    "nieobjętego" jest wyjątkiem).
    Tyle, że skoro umowa zostanie dopiero co wypowiedziana, to
    najemca ma prawo zamieszkać, a w tym momencie staje się lokatorem.
    Jak "nie ma dokąd pójść"...

    Nie zaprzeczam, że *o ile sprzedający jest osiągalny i "egzekwowalny"*,
    znaczy nie jest to "sprzedaję korzystnie bo wyjeżdżam na Karaiby" ;),
    to można się zabezpieczyć wpisami o braku obciążeń lokalu i wysoką
    karą umowną. Niestety "o ile".

    > Nie widać też w mieszkaniu
    > żadnych rzeczy świadczących, że on tam mieszka - szczoteczki do zębów,
    > ubrań...

    "miałem się jutro wprowadzić" :P

    pzdr, Gotfryd