  • Data: 2009-12-27 20:22:44
    Temat: Re: Oszuści...???
    Od: "Papa Smurpfs" <P...@z...hujami.za.lasami> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "Jacek_P" napisał:
    > A co do tego to tok rozumowania jest prosty i wyglada podobnie jak
    > porownanie sytuacji w USA obecnie i powiedzmy w okolicach roku 1880.

    nawet nie zdajesz sobie sprawy że w tamtych latach gdy liczba ofiar z powodu
    broni i wypadków samochodowych osiągnełą w stanach maksimum i ich historii
    to dzisiaj w stanach umiera wielokrotnie więcej ludzi z powodu legalnie
    przepisanych i prawidłowo zażytych lekarstw!:O

    > Tam obecnie dochodzi do masakr w szkolach, uniwersytetach, sklepach itd.
    > Nieco ponad sto lat temu taki napastnik zabilby jedna, moze dwie osoby,
    > po nastepni, posiadajacy bron i potrafiacy ja uzyc, polozyliby go trupem.

    tam do żadnych masakr nie dochodzi, masz zamydlone oczy mediami, uwierz że
    media to nie świat, a ich właścicielom bardzo zależy na rozbrojeniu
    amerykanów bo bez tego nioe da się wprowadzić rządu światowego, a jak jakaś
    masakra się wydaża to baaardzo prawdopodobne że została ona wyreżysrrowana
    przez takich ludzi kturym na tym zależy, kiedyś osobiście rozmawiałęm z
    amerykanką ktura pojechjała z matką na wakacje do stanu gdzie nie można mieć
    broni i jej matka została zastrzelona przez rabusia w restauracji, mówiłą mi
    że w jej stanie gdzie każdy ma prawo posiadać broń taka sytuacja nigdy by
    nie maiała miejsca, bo taki rabuś najwyżej postrzelił by jedną osobę i
    został by zastrzelony:O)

    > Obecnie bron ma tylko bandyta. U nas jest podobnie, bo uzbrojony bandzior
    > nie musi sie obawiac zbrojnego oporu.

    jesteś w wieeeelkim błedzie, każdy bandzior obawia się wyłacznie zbrojnego
    oporu!!!!
    widzę że znasz świat wyłacznie z mediuf więc cię zapewnię że obecnie w
    stanach (większość stanów) każdy ma prawo posiadania broni, a nie tylko
    bandyci jak to u nas:O(
    broń jest tam tak powszechna że nawet w marketach, między stoiskami tależy i
    czajników są szotgany, kolty i armaty:O) prawie każdy ma tam w domu broń,
    tak było kiedyś w polsce jak była wolna, ale to dawne czasy:O(