  • Data: 2009-12-27 16:16:34
    Temat: Re: Oszuści...???
    Od: "Papa Smurpfs" <P...@z...hujami.za.lasami> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "pmlb" napisał:
    > W UK nie maja broni.

    obecnie nie ma, a dlaczego uważasz ze UK jest cywilizowana?:O)

    > Ba w UK policja nie nosi broni (jedynie specjalnie umundurowana-oznakowana
    > i do tego na specjalne akcje zawsze zaczynajace sie od krzyku: Policja
    > uzbrojona! (Armed police!).

    więc jednak nosi broń, nie wiem co chciałęś przez to powiedzieć?:O)

    > Jakos nie widze by to szczegolnie zagrazalo zyciu. Napdaow, czy rabunkow
    > jest wiecej w Polsce niz w UK z uzyciem broni... mimo, iz w Polsce policja
    > bron nosi i ja uyzywa.

    bardzo ciekawe jest to że w kraju gdzie tylko bandyci moga posiadać broń
    jest wiecej rozbojów z urzyciem broni niż w krajah gdzie broń mogą posiadać
    obywatele:O)

    > A co do samego dostepu obywatela do broni palnej.
    > Napisalem sarkastycznie by kazdemu dac... nie zrozumiales jak widze.
    > Wyobrazasz sobie w Polsce by np. 50% spoleczenstwa miala bron? Na
    > pierwszym skrzyzowaniu mial bys strzelaninu, "bo mi zajechal" Polacy nie
    > odrosli do brni.

    co ty tu za kity nam wciskasz?:O)
    w wolnej polsce (jak w każdym wolnym kraju) prawie 100% ludności posiadało
    broń i jakoś było bezpieczniej niż obecnie, jak nie wierzysz to wybierz się
    do usa, do stanu gdzie broń się posiada (dostępna jest w każdym markecie
    obok stoiska z tależami) i zobaczysz ze nie tylko rozbojów z urzyciem broni
    jest mniej ale i przestępczość jest mniejsza niż w polsce:O)

    > Polskie spoleczenstwo jest zbyt zawistne, zlosliwe, chamskie, i
    > nieodpowiedzialne by dac im bron.
    > Taka jest moja ocena.

    a moja ocena jest taka że każdy człowiek ma prawo do obrony, gdy mu się je
    odbiera narusza się jego prawa, w celu odebrania mu w ostateczności wolności
    i człowieczeństwa, tak się wprowadza totalitaryzm, my go mamy od dawna, ale
    powoli to się zaczyna robić na całym świecie, a celem jest jeden totalitarny
    rząd światowy, podobno już jest blisko!:O(