  • Data: 2009-12-26 23:54:34
    Temat: Re: Oszuści...???
    Od: "pmlb" <p...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Papa Smurpfs" <P...@z...hujami.za.lasami> wrote in message
    news:hh5e75$202$4@atlantis.news.neostrada.pl...

    > posiadanie broni i prawo do obrony jest takim naturalnym prawem każdego
    > człowieka jak prawo do wolności, pwenie nie wiesz ze jak polska była wolna
    > to prawie każdy tą broń posiadał, a polacy zostali rozbrojeni przez
    > żydokomunę jak stracili wolność i tak jest do dziś:O(
    > w każdym cywilizowanym kraju każdy ma dostęp do broni, ale pewnie już
    > niedługo, bo WHO, GWO się nie śpią:O(

    W UK nie maja broni. Ba w UK policja nie nosi broni (jedynie specjalnie
    umundurowana-oznakowana i do tego na specjalne akcje zawsze zaczynajace sie
    od krzyku: Policja uzbrojona! (Armed police!).
    Co ma dac ostrzerzenie zarowno badytom, ze to nie przelweki, jak i
    postronnym gapiom by spiepszali bo to nie film. (przewaznie sa to ci sami
    policjanci co na normalnej sluzbie)
    Jakos nie widze by to szczegolnie zagrazalo zyciu. Napdaow, czy rabunkow
    jest wiecej w Polsce niz w UK z uzyciem broni... mimo, iz w Polsce policja
    bron nosi i ja uyzywa.
    A co do samego dostepu obywatela do broni palnej.
    Napisalem sarkastycznie by kazdemu dac... nie zrozumiales jak widze.
    Wyobrazasz sobie w Polsce by np. 50% spoleczenstwa miala bron? Na pierwszym
    skrzyzowaniu mial bys strzelaninu, "bo mi zajechal" Polacy nie odrosli do
    brni. Malo przypadkow strzelania z watrowki do przechodniow? Owszem byc moze
    90% takich kretynow by nie yuzywalo ostrej amunicji ale 10%...
    Przy byle glupim napadzie czy nawet zarcie uzyto by broni palnej... P{olska
    stala by sie krajem ala Afganistan czy Czeczenia.
    Polskie spoleczenstwo jest zbyt zawistne, zlosliwe, chamskie, i
    nieodpowiedzialne by dac im bron.
    Taka jest moja ocena.