  • Data: 2009-12-27 17:54:03
    Temat: Re: Oszuści...???
    Od: "Xena" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    w wiadomości: 7...@n...onet.pl,
    Czapla <k...@p...onet.pl> napisał(a):

    > To przyjdą bejzbole...:(. Mam podstawy przypuszczać, na podstawie
    > wcześniejszych bardzo smutnych doświadczeń, że nie będzie tak prosto.
    > Sąd wyda nakaz na tamtych gości z moim adresem. Pisma sądowe wrócą z
    > adnotacją "nie podjęto w terminie", nakaz się uprawomocni a komornik
    > przyjdzie pod jedyny znany mu adres.

    Komornik najpierw robi opis i oszacowanie nieruchomości - w przypadku
    nieruchomości musi mieć opinię bieglego. Komornik działa na podstawie
    prawomocnego wyroku - tu takiego nie ma i nie będzie. Wpisu hipoteki w
    Księdze Wieczystej nikt nie dokona. Więc mieszkania Ci nie zlicytują. Na
    bejsboli nie mam pomysłu.

    pozdrawiam Tatiana
    --
    Rządzić to znaczy móc na wszystko powiedzieć "nie"
    /Charles de Gaulle/