  • Data: 2009-12-28 10:24:16
    Temat: Re: Oszuści...???
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    januszek napisal:
    > Uczen to nie zawsze osoba nieletnia. Czy w Twoim Wszechswiecie studenci
    > moga na zajecia (zalozmy z matematyki) przychodzic z bronia?

    Zdziwisz sie, ilu uczniow nosi w torbach noze. A moze mam ci
    przypomniec, sprzed paru lat, atak siekiera studenta informatyki PG.

    > Tak, tak, uzbrojony w automat wozny na pewno zapobiegnie masakrom ;)

    A czym on sie wowczas rozni od zwyklego ochroniarza? W ilu szkolach
    prywatnych JUZ funkcjonuja tacy ochroniarze z paralizatorami? W ilu
    obecnosc takich straznikow zapobieglaby swobodnej cyrkulacji dilerow
    narkotykowych?

    > Rozumiem, ze dozbrojenie spoleczenstwa skutecznie te korupcje zwalczy?

    A rozbrojenie zwalczy? - wykorzystuje tylko twoja technike erystyczna.

    Przypominam, ze kwestia dotyczy skutecznej obrony w warunkach niewydolnosci
    aparatu policyjno-sadownicznego, ktory przypadki nawet skutecznej obrony
    sciga bardziej niz napastnikow - i tu w gre wchodzi korupcja.

    > Z powyzszego wynika, ze w gruncie rzeczy przemawia przez Ciebie wlasny,
    > ukryty ale potezny Strach? ;)

    Chyba czas na EOT, bo dyskusje o problemie sprowadzasz
    do personalnych wycieczek.
    --
    Jacek