  • Data: 2005-04-05 20:03:20
    Temat: Re: Dyrektor skonfiskował komórk
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nic bardziej mylnego! Dzwoniąc manifestacyjnie "szpanujesz" komórką
    > i uderzasz w najczulsze punkty kolegi, koleżanki którego, której nie stać
    > na komórkę.

    noszac markowe ciuchy to samo, nie mowiac juz o jedzeniu (bo akurat to
    najczulszy punkt ) - zabierac jedzenie ?
    komorka jest na dzien dzisiejszy osiagalna dla kazdego. Za 20-30 zl mozesz
    starszy model zakupic wiec to
    mnie w najmnijeszym stopniu nie przekonuje.

    > Jednym słowem dokonujesz segregacji na bogatych i biednych
    > na terenie szkoły.
    Szkoły, gdzie walczy się o demokracje, gdzie chcemy
    > wszystkie dzieci jednakowo traktować.
    > Jak trafisz na słabą osobę psychicznie, to żeby Tobie dorównać dokona
    > większego czy mniejszego przestępstwa i w końcu zdobędzie komórkę.
    > Czy z tej motywacji jesteś zadowolony?
    > Młodzież z biednych środowisk, właśnie poprzez szpanowanie swoich
    > rówieśników schodzi na złą drogę.
    > Wcześniej pisałem o zaleceniach prewencji antynarkotykowej,
    > (zamawienia "działek" poprzez komórkę na teren szkoły)
    > a teraz przyszedł mi do głowy ten "szpan".

    z 8-10 lat temu to mialo by sens. Ale wtedy gdyby wszyscy nosili te same
    ciuchy,
    to samo jedli (zakaz wnoszenia wlasnego jedzenia), i w takim samym stanie,
    z tego samego zrodla otrzymywali by przybory szkolne + ksiazki.

    > Nie miałem już więcej pisać (jestem tym drugim Leszkiem),
    > ale nasunęła mi się taka refleksja.

    Dodaj cos do nick-a, zle mi sie kojarzysz (mysle ze nie tylko mi)