  • Data: 2005-04-05 20:24:34
    Temat: Re: Dyrektor skonfiskował komórk
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Leszek" <y...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
    news:d2un6p$adl$1@inews.gazeta.pl...

    > Nic bardziej mylnego! Dzwoniąc manifestacyjnie "szpanujesz" komórką
    > i uderzasz w najczulsze punkty kolegi, koleżanki którego, której nie
    stać
    > na komórkę. Jednym słowem dokonujesz segregacji na bogatych i biednych
    > na terenie szkoły. Szkoły, gdzie walczy się o demokracje, gdzie chcemy
    > wszystkie dzieci jednakowo traktować.

    Wiesz - Leszku - najbardziej znanym wyznawcą zaproponowanej przez Ciebie
    teori był Robin Hood. A z bliższych na m terenów pogranicza
    słowacko-polskiego Janosik. Zaczynam sie obawiać, czy czasem faktycznie
    sady nie powinny zaprzestać karania złodziei. Now końcu oni wyrównują
    status materialny. Czyż nie udzrzeniem w czuły punkt jest zakup przez
    sąsiada nowego Mercedesa? Moze mu go chociaż porysować, to już nie
    bedzie taki nowy? :-)

    > Jak trafisz na słabą osobę psychicznie, to żeby Tobie dorównać dokona
    > większego czy mniejszego przestępstwa i w końcu zdobędzie komórkę.
    > Czy z tej motywacji jesteś zadowolony?

    niby nie do mnie było, ale sie wtracę. Motywacja średnio mnei
    przekonuje. Ale jeśli nawet uznać ją za słuszną, to wcale nei upoważnia
    nikogo do gwałtownego wyrównywania statusu materialnego uczniów poprzez
    kradzież temu bogatszemu komórki.

    > Młodzież z biednych środowisk, właśnie poprzez szpanowanie swoich
    > rówieśników schodzi na złą drogę.

    Ciekawa teoria. Przyznam, że akurat uważam, że może być bardzo trafna.

    > Wcześniej pisałem o zaleceniach prewencji antynarkotykowej,
    > (zamawienia "działek" poprzez komórkę na teren szkoły)
    > a teraz przyszedł mi do głowy ten "szpan".
    > Nie miałem już więcej pisać (jestem tym drugim Leszkiem),
    > ale nasunęła mi się taka refleksja.

    No ale zamawiać narkotyki, to można i w inny sposób. Komórka akurat nie
    jest niezbędna do tego.