  • Data: 2005-04-05 19:00:11
    Temat: Re: Dyrektor skonfiskował komórk
    Od: "Leszek" <y...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Przemek R..." wrote:
    > Strzelajac taka rurka mozesz kolege pozbawic oka. Dzwoniac w czasei
    > przerwy nikomu krzywdy nie wyrządzisz.
    Nic bardziej mylnego! Dzwoniąc manifestacyjnie "szpanujesz" komórką
    i uderzasz w najczulsze punkty kolegi, koleżanki którego, której nie stać
    na komórkę. Jednym słowem dokonujesz segregacji na bogatych i biednych
    na terenie szkoły. Szkoły, gdzie walczy się o demokracje, gdzie chcemy
    wszystkie dzieci jednakowo traktować.
    Jak trafisz na słabą osobę psychicznie, to żeby Tobie dorównać dokona
    większego czy mniejszego przestępstwa i w końcu zdobędzie komórkę.
    Czy z tej motywacji jesteś zadowolony?
    Młodzież z biednych środowisk, właśnie poprzez szpanowanie swoich
    rówieśników schodzi na złą drogę.
    Wcześniej pisałem o zaleceniach prewencji antynarkotykowej,
    (zamawienia "działek" poprzez komórkę na teren szkoły)
    a teraz przyszedł mi do głowy ten "szpan".
    Nie miałem już więcej pisać (jestem tym drugim Leszkiem),
    ale nasunęła mi się taka refleksja.
    Leszek