    Date: Sat, 18 Jun 2022 00:04:05 +0200
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <62a78a09$0$553$65785112@news.neostrada.pl> <t884q0$23a$2@gioia.aioe.org>
    <62a79ac0$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
    <t89cr0$1crt$1@gioia.aioe.org>
    <62a897eb$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    <62a89b77$0$484$65785112@news.neostrada.pl>
    <62a8d646$0$472$65785112@news.neostrada.pl>
    <62a8d9aa$0$555$65785112@news.neostrada.pl>
    <4...@4...net>
    <62a99035$0$471$65785112@news.neostrada.pl>
    <amph3o1aeo9k$.2hbzt0ljd1to.dlg@40tude.net>
    <62a9a33f$0$474$65785112@news.neostrada.pl> <t8cgt2$na7$1@gioia.aioe.org>
    <62aa58e2$0$481$65785112@news.neostrada.pl> <t8fnvj$crh$1@gioia.aioe.org>
    <62ab81c6$0$491$65785112@news.neostrada.pl> <t8h7tr$lk$1@gioia.aioe.org>
    <62ac4997$0$548$65785112@news.neostrada.pl> <t8hhv6$462$1@gioia.aioe.org>
    <62ac4f16$0$470$65785112@news.neostrada.pl> <t8ht2r$pgk$1@gioia.aioe.org>
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Subject: Re: Były policjant

    W dniu 17.06.2022 o 14:46, Kviat pisze:
    > I dlatego cały cywilizowany świat pomaga napadniętej Ukrainie, bo
    > pomaganie jest przestępstwem?

    Naprawdę wszyscy ludzie na świecie chwycili za broń i walczą na froncie
    na Ukrainie?

    > Czyli cały cywilizowany świat, który pomaga Ukrainie, popełnia
    > przestępstwo?

    A znasz prawo wszystkich krajów na świecie?

    > Może oni nie wiedzą, że popełniają przestępstwo pomagając Ukrainie i
    > trzeba im o tym powiedzieć?

    Odradzam. To, że Ty nie ogarniasz prawa, to nie powód, byś z siebie
    durnia strugał i im głupoty wypisywał.

    > Hmmmm.... gdy wojsko Ukraińskie zabija jakiegoś kacapskiego
    > żołnierza/oficera/generała korzystając z danych wywiadowczych
    > otrzymanych z innego państwa, to te obce państwo staje się
    > współudziałowcem w zbrodni, czy w współudziałowcem w bohaterstwie?

    Ani jednym, ani drugim. Bo zabijają Ukraińcy toczący wojnę z Rosją.

    > Po drugie, problem w tym, że jak faszyzujący Polacy ramię w ramię z
    > kacapami napadają na Ukrainę, to od razu znajdujesz usprawiedliwienie,
    > że niby Ukraina "też"... zamiast napisać, że popełniają przestępstwo
    > (skoro uważasz, że to przestępstwo).

    Toteż napisałem, że to przestępstwo. Zwróciłem jedynie uwagę, że nie ma
    większego znaczenia, po której stronie walczą.

    > Od razu widać skąd czerpiesz "informacje".

    Jasnowidz?

    --
    Robert Tomasik