eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBlokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa › Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
  • Data: 2022-05-17 18:17:52
    Temat: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> pisze:

    > Nie. To nie jest "po prostu" ściek propagandowy.
    >
    > Jest różnica między propagandą "obniżamy wam podatki/cena lokomotyw
    > spadła/ten kandydat na radnego jest fajny, bo nosi ładne okulary", a
    > pochwalaniem i usprawiedliwianiem tortur, gwałtów i morderstw.
    > (Tak, wiem, już pisałeś, że tam nic nie ma o torturach i gwałtach, ale
    > nie wierzę, że nie rozumiesz o co chodzi. A jeżeli faktycznie nie
    > rozumiesz na czym polega to pochwalanie i usprawiedliwianie, to
    > znaczy, że zbyt optymistycznie oceniłem twoje możliwości intelektualne
    > - o jakieś trzy rzędy wielkości za dużo).
> [...]

    Czy popieranie misji zbrojnej RP3 w Iraku i Afganistanie jest
    wspieraniem tortur z Abu Ghraib i nie przywrócenia stanu sprzed zbrojnej
    agresji po "niepotwierdzeniu" jej _oficjalnego_ uzasadnienia?
    [ Zyski++ z pomyłki/"pomyłki" ]

    Wprowadzasz uzasadnienia prawnie za proste na uniknięcie podwójnej
    moralności Kalego. <łopatologia> Co z tego że masz sporo+ racji jak
    uzasadniasz to jak krótkowzroczny idiota? </łopatologia>

    --
    A. Filip