eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBlokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa › Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
  • Data: 2022-05-17 20:36:28
    Temat: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.05.2022 o 18:17, A. Filip pisze:
    > Czy popieranie misji zbrojnej RP3 w Iraku i Afganistanie jest
    > wspieraniem tortur z Abu Ghraib i nie przywrócenia stanu sprzed zbrojnej
    > agresji po "niepotwierdzeniu" jej_oficjalnego_ uzasadnienia?
    > [ Zyski++ z pomyłki/"pomyłki" ]

    Wydaje mi się, że przywrócenie stanu sprzed wojny zazwyczaj nie jest
    możliwe. W Iraku zabiliśmy im "wodza". Czy oczekujesz wskrzeszenia go?
    Podobnie z Afganistanem. Ten kraj od kilkudziesięciu lat walczy.
    Większość ludzi nawet nie pamięta, jak to jest normalnie żyć i nie
    biegać z karabinem. Wiem, że w sumie pierwsza wojnę tam zaczęła Rosja
    (czy w zasadzie ZSRR) ale pamiętajmy, że nie do końca było to na
    zasadzie "a dziś napadniemy sobie sąsiada". Upraszczając silnie, że jest
    to jakiś tam konflikt USA i Rosji - którzy nie chcą ze sobą walczyć
    bezpośrednio - to obydwie strony rozgrywały tym krajem swoje interesy.

    Jak się tak zastanowię, to od II WS była cała masa podobnych wojen.
    Wojen, w których pośrednio lub bezpośrednio zaangażowana była Rosja i
    USA. Przy czym jak jeden kraj był zaangażowany bezpośrednio, to drugi
    wspierał adwersarza. Tyle, że dokąd te wojny były daleko od nas, to
    jakoś tak mało to zauważaliśmy. Dopiero Gruzja tak nieco nas "ruszyła",
    bo uświadomiła, że za chwilę mogą i do nas wpaść z wizytą.
    --
    Robert Tomasik