  • 301. Data: 2022-05-21 10:35:51
    Temat: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.05.2022 o 00:28, Kviat pisze:

    > Pierdolisz. Miałeś szukać stylu jego wypowiedzi, a nie czipów,

    Pierdolisz że ktoś tu pisał o czipach, potem żebym sobie o
    kaczanowskiego poszukał. Złapany za rękę twierdzisz, że to nie twoja ręką.

    A idi nahui - z tobą nie da się rozmawać.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 302. Data: 2022-05-21 10:46:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie tyle niczym nie popartych co trudnych do zmierzenia. To tak jakby
    > powiedzieć, że gwałt psychiczny i jego szkodliwość są oparte na
    > domysłach.

    No ale my jesteśmy na grupie prawo - więc wypada jakoś to uowodnić, a
    nie że władcy się uwidzi, że jakieś tam medium jest szkodliwe to
    zamykamy po uważaniu, bo przecież nie da się zmierzyć.

    > A żydowskie media to które?

    Nie wiem - nie mają tam jakiego israel time, który można by zablokować?
    Izraeskie media nie popiejają okupacji terytoriów palestyńskich?
    Minister spraw zagranicznych izraela pierdolił o polobozach zagłady.
    Skoro chcesz blokować RT, to należałoby przez analogię zablokować media
    izrelskie i stronę ministerstwa sprawa zagranicznycj - a chuj - całego
    rządu - przecież oni popierają okupację z definicji.

    > Oczywiście, że nie mówisz. To przejaskrawiony przykład szkodliwego
    > działania opartego na prawdzie i dobrych intencjach.

    To dobrze, że przynajmniej tu się zgadzamy:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 303. Data: 2022-05-21 11:37:41
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Bo często nie znają języka :) Tu widać też efekt tego, na jaką
    > imigrację dany kraj pozwala w tym jakie miejsca pracy oferuje. U mnie
    > 93 czy 97% głosowało na KO i pochodne.

    Tak, oczywiście.
    Z tego co pamiętam, przy ostatnich wyborach na prezydenta Warszawy, po
    podliczeniu głosów z zagranicy miał tam większe procentowo poparcie niż
    w Polsce.

    Na szybko wyguglałem:
    https://wiadomosci.wp.pl/koalicja-europejska-przekon
    ala-emigrantow-oto-jak-glosowali-polacy-za-granica-6
    385491799643777a

    Mnie bardziej dziwią (nie wiem, czy "dziwią" to dobre określenie, bo
    rozumiem skąd się biorą) te proporcje, że nadal, pomimo siedzenia za
    granicą, w większości w państwach bardziej cywilizowanych, więc
    teoretycznie powinni umieć wyciągnąć wnioski, że aż tylu z nich nadal
    oddaje głosy na pislam i ich klony.

    To dobitnie pokazuje, że blokowanie fiutinowskiego ścieku jest jak
    najbardziej uzasadnione. Przypuszczam, że na świecie ilościowo jest
    więcej rosyjskich emigrantów niż polskich (i pewnie nie tylko polskich),
    więc również takich, o czym wspomniałeś, nie znających lokalnego języka
    i karmiących się tylko i wyłącznie swoim rodzimym ściekiem.

    zien-z-kremlowska-propaganda-pytalam-siebie-czy-czlo
    wiek.html

    > Nie mam dostępu,

    A to przepraszam. Myślałem że też mają jakąś miesięczną darmową pulę.
    Teraz sobie przypominam, że to czytałem w wersji papierowej, bo gdzieś
    wpadła mi w ręce.

    > ale mam bardzo podobny problem: moja mama jest
    > niestety propis, nie da się jej wielu rzeczy wytłumaczyć i jedyne co
    > pozostaje to unikanie określonych tematów. Oczywiście ogląda wyłącznie
    > tvpis.

    W dużym skrócie, z pamięci: autorka zrobiła na sobie eksperyment, że
    całkowicie odcięła się (chyba na miesiąc) od zwykłych mediów i
    czytała/oglądała tylko i wyłącznie ściek. Fiutinowski i nasz rodzimy (co
    ostatnio, można by śmiało rzec, jest tym samym).
    Tv, "niezależne" witryny, itp.
    Relacjonowała jak zmieniało się jej postrzeganie rzeczywistości,
    równocześnie zdając sobie sprawę z tych zmian, nie mając dostępu, ani
    możliwości weryfikacji tych kłamstw (nawet tych oczywistych na pierwszy
    rzut oka dla każdego inteligentnego człowieka) i chamskiej propagandy.
    Sama na sobie sprawdziła, jak wielką siłą jest ten ściek, gdy ktoś
    czerpie "informacje" tylko i wyłącznie z takich "źródeł". Tym bardziej,
    gdy ktoś nawet nie przejawia woli weryfikacji tego gówna, bo przecież w
    tych innych mediach kłamią, bo te "niezależne źródła" tak twierdzą, więc
    tak jest, więc po chuj tam zaglądać. Więc po jakimś czasie już wszystko
    łykają bezkrytycznie jako pewniki, nie ważne co, ważne, że z
    "niezależnych źródeł", "niezależnych komisji", "niezależnych
    stowarzyszeń lekarzy naukowców" itp. itd., łącznie z największymi
    bzdurami przeczącymi logice, które średnio rozgarnięty gimnazjalista
    rozpoznaje na pierwszy rzut oka.
    Trolle z premedytacją produkujące ten ściek doskonale zdają sobie sprawę
    jak to działa.

    Jakbyś miał okazję przeczytać, to polecam, bo trudno w kilku słowach w
    poście przekazać cały kontekst i wnioski do jakich doszła.
    Tym bardziej, że też już szczegółów nie pamiętam :)

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 304. Data: 2022-05-21 11:45:57
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 21.05.2022 o 08:47, Shrek pisze:

    > Ale najpierw - popierasz czy nie?

    > Dajesz.

    To zbyt trudne tematy dla ciebie. Za bardzo zniuansowane i za mało
    zero-jedynkowe.
    Dla ciebie coś co działa, to znaczy, że nie działa, albo znowu
    przypierdolisz się do jakiegoś sęka, kompletnie ignorując sens i
    kontekst, więc mi się odechciało dyskusji z tobą.

    A szury miały rację.
    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 305. Data: 2022-05-21 12:00:32
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 21.05.2022 o 10:35, Shrek pisze:

    > Pierdolisz że ktoś tu pisał o czipach,

    Że też mnie podkusiło ten sęk powiedzieć...
    Przepraszam, następnym razem postaram się dostosować poziom wypowiedzi.

    A szury miały rację.
    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 306. Data: 2022-05-21 12:22:15
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-05-21, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Sądzę, że ci co wczesniej pisiorami nie byli tego nie słuchają.

    Sądzę, że rodziny pisiorów słuchają jak najbardziej, a ich dzieci
    podchwytują klimaty jak ojciec z matką drą ryja do telewizora jacy to w
    PO złodzieje i putinowska gnida Tusk. Tak to MZ działa raczej niż, choć
    dziecko, opiwiem ci teraz o niedobrych lemingach.

    ally-watch-or-read-rt-anyway-its-hard-to-tell-but-so
    me-of-their-social-numbers-are-eye-popping/

    > Powiedziałbym wręcz że absurdalnie dużo. A - i wychodzi na to że należy
    > im nie rt blokować a fejskuki, tłitery, telegramy i istagramy:P Grubo
    > się robi.

    A FB ich nie poblokował?

    > To niech żygają. U nas też się zdarza na wykopach i w komentach na
    > gazeta.pl, ale sądzę że to trole fabtyki w petersburgu.

    To też możliwe.

    > Generalnie wszystkie badania były za tym, że większość jest przeciw
    > zmianą.

    Najwyraźniej z badań wyszło, że nie na tyle, żeby pis ruszyć.

    --
    Marcin

  • 307. Data: 2022-05-21 12:39:31
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-05-21, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > No ale my jesteśmy na grupie prawo - więc wypada jakoś to uowodnić, a
    > nie że władcy się uwidzi, że jakieś tam medium jest szkodliwe to
    > zamykamy po uważaniu, bo przecież nie da się zmierzyć.

    A przy gwałtach coś mierzymy czy też uważamy, że fakt pastwienia się
    nad kimś psychicznie jest rzeczą o wysokiej szkodliwości społecznej? No
    bo chyba nie twierdzisz, że faszystowska w zasadzie indoktrynacja jest
    społecznie obojętna?

> [...]
    > izrelskie i stronę ministerstwa sprawa zagranicznycj - a chuj - całego
    > rządu - przecież oni popierają okupację z definicji.

    Jeśli tam kłamią, indoktrynują i namawiają do zwalczania Palestyńczyków
    to pewnie należałoby to zamknąć, ale czy tak jest?

    --
    Marcin

  • 308. Data: 2022-05-21 13:16:19
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

> [...]
    > nad kimś psychicznie jest rzeczą o wysokiej szkodliwości społecznej? No
    > bo chyba nie twierdzisz, że faszystowska w zasadzie indoktrynacja jest

    Kiedyś (nie tak dawno) gwałt był mierzony odczuciami gwałconego
    (przeważnie kobiety, choć to nie jest jedyna możliwość). W prawie było
    to tak umocowane, że ścigaliśmy gwałt, o ile gwałcony o to wnosił.
    Generalnie chodziło o to, że rzecz jest dość ocenna i czasem patrząc z
    boku można niewłaściwie to ocenić.

    Kilka lat temu uznano, że żądanie wniosku powoduje sporo
    nieprawidłowości, a z drugiej strony przeważnie działania mogące
    wzbudzać podejrzenie zgwałcenia są w sytuacji 1:1, czyli sprawca :
    ofiara - jeśli ofiara nie powie, że została zgwałcona, to w ogóle
    przeważnie problem nie istniej i ten wniosek o ściganie tylko sprawę
    komplikuje.

    Natomiast wątpię, by jakikolwiek portal wprost namawiał do gwałcenia
    kogokolwiek. Z mojego doświadczenia wynika, że sprawca przeważnie nie ma
    na celu gwałcenia nikogo, tylko ma tak zwichrowane samopoczucie, że
    wydaje mu się, że gwałcona wrzeszczy z radości, zaś opór jest pozorny -
    bo kobiety po prostu się tak zgrywają. Właśnie z tego powodu później
    trzeba później mu tłumaczyć, że to nie jest tak, że jak dziewczyna da
    się namówić na taniec, czy kawę, to od razu oznacza to przyzwolenie na
    seks. Podobnie spacer samotny w lesie nie ma na celu znalezienia sobie
    partnera do seksu. No i że sam sprawca przeważnie nie jest aż tak
    przystojny, ze wszystkie kobiety na jego widok po prostu odczuwają
    nieodpartą chęć. Po prostu niektórzy tego nie rozumieją.

    > Jeśli tam kłamią, indoktrynują i namawiają do zwalczania Palestyńczyków
    > to pewnie należałoby to zamknąć, ale czy tak jest?

    Żydzi w swoich mediach przedstawiają Palestyńczyków jako terrorystów i
    morderców. Tak przykładowo Niemcy przedstawiali naszych partyzantów.
    Nasze media po II WS tak przedstawiały "żołnierzy wyklętych". Rosjanie
    tak przedstawiają Ukraińców na terenach zamieszkałych przez Rosjan na
    Ukrainie. My tak Łukaszenkę, który terroryzuje Polaków mieszkających na
    Białorusi, a jeszcze nie tak dawno Litwinów.

    Wszystkie kraje byłego ZSRR mają problem z Rosjanami, którzy zostali w
    odłączonych republikach. Po prostu nikt do końca lat 80-tych XX wieku w
    ogóle nie wyobrażał sobie, ze taka Ukraina może nie być w obrębie ZSRR.
    Kaliningrad, to w ogóle "oblężona twierdza". Przecież tam do sierpnia
    1945 roku, to nawet polska administracja była i sporo Polaków. Dopiero
    wówczas Stalin "był uprzejmy" kreskę namalować.

    Terroryzm, to taki zamiennik bojowników. Armie są obliczone do walki z
    armiami. Niespecjalnie radzą sobie z bojownikami, czy partyzantami. Po
    prostu nie mają ani sprzętu, ani taktyki do tego. Jak wepchnęliśmy do
    Ukrainy sprzęt dla partyzantów, to Rosjanie po prostu polegli. Podobnie
    było w Afganistanie, a i Amerykanie w Korei i Wietnamie polegli na tym
    samym temacie.

    --
    Robert Tomasik

  • 309. Data: 2022-05-21 14:03:17
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.05.2022 o 11:45, Kviat pisze:

    > To zbyt trudne tematy dla ciebie.

    To na chuj straszysz. Powiedziałeś już onz, że się myli i izrael nie
    okupuje terenów palestyńskich?

    Rozumiem, że popierasz zbrodnie żydowskie na okupowanych przez izrael
    terenach?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 310. Data: 2022-05-21 14:10:25
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > PO złodzieje i putinowska gnida Tusk. Tak to MZ działa raczej niż, choć
    > dziecko, opiwiem ci teraz o niedobrych lemingach.

    I ich dzieci zostaną pisiorami bo mają rodziców pisiorów. Samo TVPis to
    za mało.

    > A FB ich nie poblokował?

    Nie wiem - nie mam fejsbuka:P Tak czy inaczej - nie RT jest problemem a
    jak widać ruskie trole (bo jestem przekonany że większość tej aktywności
    w mediach społecznościowych to słynna farma troli w petersburgu).

    > To też możliwe.

    I o rząd wielkości bardziej szkodliwe niż rt jako takie. No ale pisałeś
    raz że ich blokują na fejsbuku, a potem że rzygają flagami. Więc tak
    średnio blokują.

    > Najwyraźniej z badań wyszło, że nie na tyle, żeby pis ruszyć.

    Raczej że dla światopogląd polaka jest wart niecałe 4 euro dziennie.
    Jakby putin płacił 5 eurasków za oglądanie RT to miałaby zasięg większy
    niż tvpis.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!