  • 191. Data: 2022-05-18 20:45:27
    Temat: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Tylko z tymi Indianami czy tam generalnie mieszkańcami Ameryk, to było
    > tak trochę inaczej. Mimo wszystko nikt ich do komór gazowych nei zapędzał.

    Komory to tylko środek do celu, a celem w jednym i drugim wypadku była
    eksterminacja.

  • 192. Data: 2022-05-18 20:47:41
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 18.05.2022 o 13:03, Olin pisze:

    > Ale te kroniki pokazywali, czy nie?

    Mnie tam zwisa i powiewa co pokazywali wtedy, i co pokazują teraz, ale
    jak masz taką potrzebę, to udowadniaj tą bądź inną tezę.

  • 193. Data: 2022-05-19 09:31:36
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > W dniu 18.05.2022 o 01:01, Kviat pisze:
    >
    > No widzisz, jak Ty niewiele rozumiesz :-) Stron pedofilskich nie
    > prowadzili pedofile chcący pochwalić się swoimi fotkami, tylko ludzie
    > zarabiający na reklamach wyświetlanych na takich stronach.

    No widzisz jaki świat jest prosty i nieskomplikowany?
    Nie każdy ma tyle szczęścia co ty.

    > Świata naprawić nie sposób, ale można go czasem troszkę poprawić.

    Niesamowite.
    Samodzielnie znalazłeś powód do zamknięcia fiutinowskiego ścieku.
    Brawo.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 194. Data: 2022-05-19 09:32:54
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 18.05.2022 o 20:45, nadir pisze:
    > Komory to tylko środek do celu, a celem w jednym i drugim wypadku była
    > eksterminacja.

    Wiele racji w tym jest, choć uważam, że jednak trochę co innego walczyć
    z przeciwnikiem w polu, a co innego po prostu zagazować. Jakby Niemcy
    Żydów zagonili do pracy i nawet część z nich w tej pracy zmarła, to
    podejrzewam, że nikt by tu o ludobójstwie nie mówił. Inna sprawa, że w
    kolejce do komór stały inne nacje, bo Hitler otwarcie to planował, tylko
    przegrana wojna zapobiegła realizacji tego planu. Żydzi mieli tego
    pecha, że byli na początku kolejki.

    --
    Robert Tomasik

  • 195. Data: 2022-05-19 09:35:50
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 18.05.2022 o 18:36, Shrek pisze:
    > Nie sądzę żeby o tym myśleli. Liczy się że tu i teraz zero jest im
    > potrzebny, więc są gotowi za to poświęcic stosunki zunią i kilkaset
    > miliardów.

    Zwłaszcza,, że miliardy w sumie nei są ich, tylko państwa i zawsze mogą
    powiedzieć, że na to, czy tamto niema, bo niedobra Unia zabrała.

    --
    Robert Tomasik

  • 196. Data: 2022-05-19 09:50:01
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Raczej wpadł na pomysł objęcia granicami Rosji tych terenów, na których
    > mieszkają Rosjanie.

    Temat jest szeroki.
    Mentalność rosjan, inna cywilizacja, ruska duma.
    Chęć przejęcia części/całości ukrainy.
    Złe traktowanie mniejszości narodowych przez ukraińców.
    Kiepska gospodarka ukrainy, w konsekwencji bunt rosjan
    którzy mniej zarabiali niż ci w rosji.
    Chęć rządzenia, podobni "Ci z zachodu do niczego ruskich nie dopuszczali"
    Otwarcie się zachodu na ruskich w 2009r i ponowne zamknięcie
    tj. odcięcie ruskich od zachodu w 2013.
    Tu mamy następna zagadkę która mnie ciekawi, czemu zachód
    najpierw otworzył ruskim furtkę w 2009r i zaraz ją zamknął w 2013.

    Od 2009 dobrze ruskim żarło, od 2011 pakowali kasę w zbrojenia/modernizację.
    Być może amerykany się wkurzyły i przykręciły im kurek,
    tym bardziej że zrobili sobie lepsze zabawki niż usa.
    Tj. 6 okrętów podwodnych przenoszące rakiety grzybkowe +
    najszybsze rakiety grzybkowe.

    W międzyczasie ruscy wzajemnie podsrywali się z usańczykami,
    usańczycy podsrywali ruska na ukrainie (klintonowa+majdany), a ruscy podesrali
    usańczyków w syrii.

  • 197. Data: 2022-05-19 09:58:40
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 18.05.2022 o 18:43, Shrek pisze:

    > Zacytujesz?

    Sam znajdziesz jeśli lubisz się babrać w archiwalnych postach
    Kaczanowskiego.
    Akurat o chipach, o ile sobie przypominam, nie pisał - chipy dodałem dla
    podkreślenia, reszta się zgadza. Zamiast chipów w szczepionce wstaw
    sobie cokolwiek. Tak jak on.
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Parafraza

    > No dobra - i co w związku z tym - odcinać?

    Serio?
    Nie widzisz różnicy między "źródłami informacji" o np. UFO, a ściekami
    fiutina?

    Hmmm... skoro do tej pory nie zobaczyłeś, to chyba już nie zobaczysz.

    A szury miały rację.
    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 198. Data: 2022-05-19 10:04:00
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 19.05.2022 o 09:58, Kviat napisał:

> [...]
    > Akurat o chipach, o ile sobie przypominam, nie pisał - chipy dodałem dla
    > podkreślenia, reszta się zgadza. Zamiast chipów w szczepionce wstaw

    nie pisał, ale napiszę, że pisał. I Roślinka tak o wszystkim. Nie ma,
    ale domyśl się, że jest. W każdym temacie.Dorzuci link do strony
    rozpowszechniające fakenewsy podobne do demagoga i uważa, że lepszych
    argumentów nie trzeba.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 199. Data: 2022-05-19 10:16:02
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    PlaMa napisał(a):

    > Według Orange wywalili ich z DNSów na żądanie ABW (art. 180 prawa
    > komunikacyjnego).
    >
    > PiS nam cenzuruje Internet...

    W sumie chamskie PIS prawo.

    Platformiarze/libki/lewaki wycinały Toruńskiego Rydzeusza,
    natomiast PISy wycinają nieprawilne lekko pro ruskie media:)

    Trza zapytać, czym jedni różnią się od drugich?

  • 200. Data: 2022-05-19 10:25:55
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 18.05.2022 o 18:02, Shrek pisze:

    > Czy gdyby zablokować "israel times" czy co tam oni mają za popieranie
    > strefy gazy, o też byłbyś taki do przodu?

    Czyli popieranie czego? Bo być może należałoby zablokować.

    I pytanie pomocnicze, czy Ukraińcy jeśdzili po rosji i wysadzali się w
    powietrze w pasach szahida? Ostrzeliwali ze swojego terytorium rosję
    rakietami?
    Pytam, bo chciałbym się dowiedzieć skąd się u ciebie wzięła ta analogia.

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Strefa_Gazy#Historia_n
    ajnowsza

    "W wielu obozach uchodźców w Strefie Gazy zaczęły od 1948 roku powstawać
    grupy palestyńskich bojowników fedainów (arab. ???????, fida'iyun),
    które przenikały na terytorium Izraela i przeprowadzały ataki
    terrorystyczne. Palestyńczycy traktowali to jako formę wojny
    partyzanckiej, podczas gdy rząd izraelski przedstawiał ich jako
    terrorystów. Ataki były jednak przeprowadzane z pozostającej pod egipską
    kontrolą Strefy Gazy, i to mimo obowiązującego zawieszenia broni
    izraelsko-egipskiego. Według Martina Filberta w latach 1951-1955 w
    wyniku tych ataków zginęło 1967 Izraelczyków[27]. Agencja Żydowska
    podaje inną liczbę ofiar w latach 1951-1956: 400 zabitych i 900
    rannych[28]. Największe nasilenie ataków fedainów ze Strefy Gazy
    nastąpiło po 1954[29], kiedy to egipski rząd formalnie wyraził zgodę na
    utworzenie obozów szkoleniowych dla fedainów w Strefie Gazy i w
    północno-wschodniej części Półwyspu Synaj[27].

    Aby przeciwdziałać tym atakom, Izraelczycy utworzyli w sierpniu 1953
    roku jednostkę specjalną Unit 101 (hebr. ????? 101). W lutym 1955 roku
    przeprowadziła ona duży atak na egipskie pozycje w Strefie Gazy.
    Operacja nazywała się ,,Czarna Strzała" i dowodził nią Ariel Szaron. W
    jej wyniku zginęło 42 egipskich żołnierzy, a 36 zostało rannych.
    Izraelczycy stracili 8 żołnierzy. Operacja ta wywołała wielki wstrząs w
    Strefie Gazy i Egipcie. Ogółem raporty ONZ wymieniają 17 izraelskich
    rajdów odwetowych i 31 ataków na arabskie miasta przeprowadzonych w
    Strefie Gazy w latach 1949-1956[30]."

    "Jasir Arafat wybrał Gazę jako pierwszą stolicę Autonomii Palestyńskiej.
    W marcu 1996 roku w Gazie odbyła się inauguracyjna sesja Palestyńskiej
    Rady Narodowej. Palestyńska populacja w Strefie Gazy cierpiała z powodu
    złego zarządzania i wysokiej korupcji. Większość inwestycji budowlanych
    i przemysłowych w Strefie było uzależnionych od wysokich łapówek,
    których wymagała administracja oraz palestyńskie siły bezpieczeństwa.
    Powodowało to wzrost niezadowolenia społecznego. Gdy we wrześniu 2000
    roku wybuchło palestyńskie powstanie Intifada Al-Aksa, zbrojne
    organizacje Hamas i Islamski Dżihad przeprowadziły ze Strefy Gazy wiele
    ataków terrorystycznych na Izrael. Był to także początek ostrzału
    rakietowego i moździerzowego żydowskich osiedli oraz terenów
    przygranicznych ze Strefą."

    "Sytuacja ta stawała się coraz trudniejsza dla rządu izraelskiego, który
    w lutym 2005 roku podjął decyzję o jednostronnym wycofaniu się ze Strefy
    Gazy. W okresie od 15 sierpnia do 12 września 2005 roku ewakuowano
    wszystkie żydowskie osiedla ze Strefy Gazy. Zlikwidowano także wszystkie
    bazy wojskowe i zniesiono zamknięte strefy militarne (w tym opuszczono
    międzynarodową granicę Strefy Gazy z Egiptem - Egipt zobowiązał się do
    przejęcia kontroli nad granicą i uniemożliwienia przemytu zakazanych
    towarów). Pod kontrolą izraelską pozostały jedynie przejścia graniczne,
    w tym sprawowano monitoring nad przejściem między Strefą a Egiptem w Rafah.

    25 stycznia 2006 roku odbyły się palestyńskie wybory parlamentarne,
    które niespodziewanie wygrał Hamas[36][37]. Izrael i społeczność
    międzynarodowa (Stany Zjednoczone i Unia Europejska) odmówiły jednak
    uznania prawa Hamasu do sprawowania rządów w Autonomii Palestyńskiej.
    Hamas jest powszechnie postrzegany jako organizacja terrorystyczna,
    która odmawia uznania prawa do istnienia państwa Izrael. Z tego powodu
    przerwano bezpośrednią pomoc dla palestyńskiego rządu i skierowano ją do
    niezależnych organizacji humanitarnych[38]. Wywołało to zamieszanie
    polityczne i gospodarczą zapaść, zmuszając wielu Palestyńczyków do
    emigracji zarobkowej ze Strefy Gazy[39]. "

    "Hamas po przejęciu kontroli nad Strefą Gazy rozpoczął usuwanie
    urzędników Al-Fatah ze wszystkich stanowisk. Amnesty International
    poinformowała o zamknięciu gazet i nękaniu dziennikarzy[41]. Doszło
    również do prześladowań i napaści na chrześcijan[42][43]. Przez cały ten
    czas Hamas kontynuował przemyt broni i amunicji do Strefy Gazy[44]. Broń
    ta była wykorzystywana do ostrzału rakietowego przygranicznych terenów
    Izraela. Według danych izraelskich od przejęcia przez Hamas kontroli nad
    Strefą Gazy do końca stycznia 2008 roku na Izrael spadło 697 rakiet i
    822 pociski moździerzowe[45]."

    "W odpowiedzi Izrael atakował wyrzutnie rakiet Kassam i wojskowe obiekty
    Hamasu. 19 września 2007 roku rząd izraelski ogłosił Strefę Gazy wrogim
    terytorium i wprowadził ograniczenia w dostawach paliwa i energii
    elektrycznej. W styczniu 2008 roku nastąpiło gwałtowne pogorszenie
    sytuacji i 19 stycznia Izrael wstrzymał dostawy paliwa, wywołując
    niedobory w prądzie. Społeczność międzynarodowa potępiła Izrael za
    wymierzanie zbiorowej kary mieszkańcom Strefy Gazy[46]. Na początku
    marca 2008 izraelskie naloty i operacje lądowe spowodowały śmierć 110
    Palestyńczyków w Strefie Gazy[47]. Pomimo apeli izraelskich i nacisków
    międzynarodowych Egipt nie uszczelnił granicy ze Strefą Gazy,
    umożliwiając dalszy przemyt broni[48]."

    > Czy może izrael jest spoko, czasem kogoś zastrzelą, czasem komuś dom
    > zburzą, czasem po prostu komuś dom zabiorą - normalna sprawa wśród
    > okupantów.

    Ty weź może najpierw coś poczytaj na ten temat.

    Nie bronię Izraela, bo mają sporo za uszami i jeżeli faktycznie ich
    żołnierze biegają dla fanu po Strefie żeby sobie pogwałcić kobiety i
    dzieci, a ich media podają kłamliwe uzasadnienia, to być może należałoby
    ich też zablokować w państwach cywilizowanych.

    A szury miały rację.
    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr