eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBlokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa › Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Date: Sat, 21 May 2022 13:16:19 +0200
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <6285207e$0$451$65785112@news.neostrada.pl>
    <SmDhK.269569$4c1.93809@fx13.ams1>
    <6287259a$0$478$65785112@news.neostrada.pl>
    <QlWhK.1133820$sb1.865033@fx11.ams1>
    <6288a6d5$0$451$65785112@news.neostrada.pl>
    <Dj3iK.332613$Mih.302566@fx05.ams1>
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Subject: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa

    > A przy gwałtach coś mierzymy czy też uważamy, że fakt pastwienia się
    > nad kimś psychicznie jest rzeczą o wysokiej szkodliwości społecznej? No
    > bo chyba nie twierdzisz, że faszystowska w zasadzie indoktrynacja jest
    > społecznie obojętna?

    Kiedyś (nie tak dawno) gwałt był mierzony odczuciami gwałconego
    (przeważnie kobiety, choć to nie jest jedyna możliwość). W prawie było
    to tak umocowane, że ścigaliśmy gwałt, o ile gwałcony o to wnosił.
    Generalnie chodziło o to, że rzecz jest dość ocenna i czasem patrząc z
    boku można niewłaściwie to ocenić.

    Kilka lat temu uznano, że żądanie wniosku powoduje sporo
    nieprawidłowości, a z drugiej strony przeważnie działania mogące
    wzbudzać podejrzenie zgwałcenia są w sytuacji 1:1, czyli sprawca :
    ofiara - jeśli ofiara nie powie, że została zgwałcona, to w ogóle
    przeważnie problem nie istniej i ten wniosek o ściganie tylko sprawę
    komplikuje.

    Natomiast wątpię, by jakikolwiek portal wprost namawiał do gwałcenia
    kogokolwiek. Z mojego doświadczenia wynika, że sprawca przeważnie nie ma
    na celu gwałcenia nikogo, tylko ma tak zwichrowane samopoczucie, że
    wydaje mu się, że gwałcona wrzeszczy z radości, zaś opór jest pozorny -
    bo kobiety po prostu się tak zgrywają. Właśnie z tego powodu później
    trzeba później mu tłumaczyć, że to nie jest tak, że jak dziewczyna da
    się namówić na taniec, czy kawę, to od razu oznacza to przyzwolenie na
    seks. Podobnie spacer samotny w lesie nie ma na celu znalezienia sobie
    partnera do seksu. No i że sam sprawca przeważnie nie jest aż tak
    przystojny, ze wszystkie kobiety na jego widok po prostu odczuwają
    nieodpartą chęć. Po prostu niektórzy tego nie rozumieją.

    > Jeśli tam kłamią, indoktrynują i namawiają do zwalczania Palestyńczyków
    > to pewnie należałoby to zamknąć, ale czy tak jest?

    Żydzi w swoich mediach przedstawiają Palestyńczyków jako terrorystów i
    morderców. Tak przykładowo Niemcy przedstawiali naszych partyzantów.
    Nasze media po II WS tak przedstawiały "żołnierzy wyklętych". Rosjanie
    tak przedstawiają Ukraińców na terenach zamieszkałych przez Rosjan na
    Ukrainie. My tak Łukaszenkę, który terroryzuje Polaków mieszkających na
    Białorusi, a jeszcze nie tak dawno Litwinów.

    Wszystkie kraje byłego ZSRR mają problem z Rosjanami, którzy zostali w
    odłączonych republikach. Po prostu nikt do końca lat 80-tych XX wieku w
    ogóle nie wyobrażał sobie, ze taka Ukraina może nie być w obrębie ZSRR.
    Kaliningrad, to w ogóle "oblężona twierdza". Przecież tam do sierpnia
    1945 roku, to nawet polska administracja była i sporo Polaków. Dopiero
    wówczas Stalin "był uprzejmy" kreskę namalować.

    Terroryzm, to taki zamiennik bojowników. Armie są obliczone do walki z
    armiami. Niespecjalnie radzą sobie z bojownikami, czy partyzantami. Po
    prostu nie mają ani sprzętu, ani taktyki do tego. Jak wepchnęliśmy do
    Ukrainy sprzęt dla partyzantów, to Rosjanie po prostu polegli. Podobnie
    było w Afganistanie, a i Amerykanie w Korei i Wietnamie polegli na tym
    samym temacie.

    --
    Robert Tomasik