  • 391. Data: 2022-05-24 19:28:06
    Temat: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.05.2022 o 19:03, A. Filip pisze:

    > <ironia> Nie masz zaufania że rząd/PiS tego nie nadużyje? Jak ci
    > nie wstyd! Jak D. Tusk wygra wybory to też oczywiście też tego nie
    > nadużyje. </ironia>

    Oczywiście, że prawdopodobnie nadużyje. Już pisałem - jeśli prawo
    umożliwia władzy popełnienie kurewstwa (choćby w zamyśle nie miałoby to
    być kurewstwo i w szczytnym celu) to jest kwestią czasu aż to kurewstwo
    zostanie popełnione. Dlatego tak samo protestowałbym jakby rządził tusk.
    Przynajmniej obecnie, bo jak rzeczywiście rządził to miałem zdecydowanie
    zbyt dobrą opinię o politykach. Tusk zresztą święty nie był o czym
    świadczy choćby jego konflikt ze "staruchem" (gdzie zasadniczo tusk miał
    rację) i to że wobec starucha nadużywano aresztu tymczasowego. Więc
    niepotrzebna ironia - tuskowi obecnie również bym w tej kwestii nie
    zaufał (z tą różnicą, że co do tuska miałbym wątpliwości czy skorzysta a
    co do naczelnika nie mam).

    > Czy ta ustawa ma termin wygaśnięcia bez przedłużenia przez Sejm?
    > [np. pół roku]. Takie rozwiązania wprowadzone _bezterminowo_ to
    > *jak dla mnie* państwo ustawowego bezprawia.

    Mam solidne podejrzenia, że masz rację. Pisory do każdej ustawy
    przepychali coś, co w żaden sposób nie było z nią związane a umożliwiało
    kolejny wał jak nie finansowy to polityczny. Trzebaby całość przeczytać
    czy nie ma przypadkiem amnestii dla wałów "w wyższej konieczności" a
    więc hurtem kowidowych i "ukraińskich". Z drugiej strony wszyscy oprócz
    konfy głosowali za. Należy mieć nadzieję, że przeczytali chociaż.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 392. Data: 2022-05-24 19:33:46
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.05.2022 o 19:19, A. Filip pisze:

    > Ale ta nazwa już zdekomunizowana?

    Taa. Ale raczej nie z powodu, że tych niemców granatem, tylko że to
    komuch był:P

    > TAK => widać był terrorystą albo znowu jest "polnische banditten".
    >
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Roman_Bogucki

    No właśnie - nasz dobry partyzan, czy polnische banditten? Co ciekawe w
    opisie restauracja była "hitlerowska":P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 393. Data: 2022-05-24 20:27:28
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2022-05-24 o 12:57, Olin pisze:

    > Wychodzi, że nie, bo wszyscy mogą mieć broń i być żołnierzami, łącznie z
    > tymi noworodkami.
    > Tak w każdym razie powiada autorytet.

    W Polsce pozwolenie na broń mają tylko nieliczni.

    Polska oddala czołgi Ukrainie i teraz się proszą o czołgi od Niemcow.
    Co to będzie jak ruscy na nas napadną. Strach się bać.

    --
    animka

  • 394. Data: 2022-05-24 20:35:55
    Temat: Re: Ukraina: wydawanie broni "cywilom"
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie jest istotne, że ktoś ma broń, a co z nią w takim
    > wypadku robi. Samo posiadanie, nie czyni z nikogo żołnierza.

    A nawet jeśli miałbyś żołnierza to nie usprawiedliwia to związania mu
    rąk z tyłu i strzału w potylicę. Sprawa jest jasna - ruskie kacapy
    dopuściły się zbrodni wojennych i jedyna dalsza rozkmina to czy ich haga
    osądzi, czy ukraincy na zasadach wzajemności.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 395. Data: 2022-05-24 20:37:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.05.2022 o 11:15, A. Filip pisze:

    > To na którymś z filmowych Pitbuli było szkolenie że policjant na miejscy
    > wypadku drogowego najpierw ma "ustawić trójkąty ostrzegawcze" a dopiero
    > potem pomagać poszkodowanym. IMHO Z punktu widzenia pojedynczego wypadku
    > to "złe priorytety". Z punktu widzenia młodego policjanta drogówki
    > który chce dożyć do emerytury to nawyki głębokiej mądrości życiowej.

    Akurat miałem dziś szkolenie nie związane w jakikolwiek sposób z
    kulsonerią i mówili to samo - najepierw zabezpieczasz miejsce, żebyś nie
    był następny i dopiero potem bierzesz się za ratowanie. Dobry ratownik
    to żywy ratownik. Albo inaczej - martwy jest zupełnie nieprzydatny:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 396. Data: 2022-05-24 22:30:32
    Od: n...@o...pl

    Robert Tomasik <r...@g...pl> napisał(-a):

    > Pozostali wiedzieli, że to głupi pomysł i żyją.

    W Buczy? Głupi czy odklejony?

  • 397. Data: 2022-05-24 22:37:08
    Od: n...@o...pl

    Robert Tomasik <r...@g...pl> napisał(-a):

    > A masz dowód, że ten żołnierze wiedział, ze nie jest? Bo to tak naprawdę
    > się liczy przy ocenie jego zachowania.

    A policjanta zbliżającego się do mnie też mogę zastrzelić?

    Niby wojny nie ma, ale kto wie co takiemu z bronią strzeli do głowy, zwłaszcza
    że to może być przebieraniec.

    Nawet to chyba bardziej prawdopodobne niż rowerzysta-terrorysta z reklamówką.

  • 398. Data: 2022-05-25 01:25:09
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2022-05-19 o 10:16, alojzy nieborak pisze:

    > Platformiarze/libki/lewaki wycinały Toruńskiego Rydzeusza,

    ???

    > Trza zapytać, czym jedni różnią się od drugich?

    Musisz najpierw wytłumaczyć o czym piszesz, żeby uzyskać odpowiedź.

  • 399. Data: 2022-05-25 02:18:59
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-05-24, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > A AKowcy i powstańcy styczniowi i listopadowi to byli terroryści czy
    > bojownicy o wolność?

    Trzeba by przeanalizować konkretne przypadki.

> [...]
    >
    > Ponieważ różnica między terrorystą a bojownikiem o wolność zalezy tylko
    > i wyłącznie czy walczy z nami czy przeciw nam, to proponuję się skupić

    Ja tam nie wiem, dla mnie ta różnica wynika czy coś pozostaje zgodne z
    wartościami, których przestrzeganie deklaruje dana strona. Sprawę
    ułatwia fakt, że w zasadzie w głównych punktach wszystkie strony
    deklarują podobne wartości. Innymi słowy wyznacznikiem jest kto i gdzie
    kłamie.

    --
    Marcin

  • 400. Data: 2022-05-25 02:41:32
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-05-24, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Mniej więcej z tego samego powodu, że jak ktoś się przeprowadza ze
    > sfornych gaci do warszawy to powinien głosować na prezydenta warszawy a
    > nie wójta sfornych gaci.

    A co jeśli wyjedzie z Wawy na drugi dzień po głosowaniu, albo przyjedzie
    do Wawy dzień po? A w sprawach np. takiego TPN to tylko kozice i Alojzy
    Świstak?

    nternational-migrant-stock-by-region/

    > Czyli co 100. Dupy nie urywa, tym bardziej że to nie jest tak że wszyscy
    > z nich są kacapami, i że jak reszta straci kontakt z RT to od razu im
    > kacapstwo minie.

    No tak, 11 milionów dupy nie urywa :) Nie, no to nie róbmy lepiej nic :)

> [...]
    > 5) Szefa Służby Wywiadu Wojskowego,
    > 6) Generalnego Inspektora Informacji Finansowej,
    > 7) Komendanta Głównego Policji,
    > 8) Komisji Nadzoru Finansowego,
    > 9) Prezesa Narodowego Banku Polskiego,
    > 10) Komendanta Głównego Straży Granicznej,
    > 11) Prokuratora Krajowego,
    > 12) Szefa Krajowej Administracji Skarbowej,
    > 13) Przewodniczącego komitetu Rady Ministrów właściwego w sprawach
    > bezpieczeństwa i obrony państwa
    >
    > Czyli jak widać minister banuje osobę fizyczną lub osobę prawną po
    > uważaniu na wniosek praktycznie kogokolwiek.
    >
    > Sklepy go-sport wpadły na listę z wniosku... ABW.

    Nikomu rozsądnemu się to zapewne do końca nie podoba, pytanie czy w
    związku z tym lub z tamtym... co niby zrobić?

    --
    Marcin