  • 791. Data: 2022-06-08 11:33:29
    Temat: Re: Ukraina: wydawanie broni "cywilom" [Was: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa]
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Ale to odpowiedź na inne pytanie. Ratownik robi resuscytacje, wydał
    > polecenie, ludzie wychodzą. To wszystko zajmuje czas. Kto nadzoruje ten
    > proces?

    A jeśli ktoś postanowi wyjść z basenu i iśc do ubikacji, to kto ten
    proces nadzoruje?

    --
    Robert Tomasik

  • 792. Data: 2022-06-08 12:18:33
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-06-08, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > A jeśli ktoś postanowi wyjść z basenu i iśc do ubikacji, to kto ten
    > proces nadzoruje?

    No właśnie próbuję ustalić zakres działań i odpowiedzialności, bo
    najwyraźniej wydanie polecenia, a sio z basenu i pobiegnięcie do
    wymagającego AED mężczyzny już jest niedopuszczalne.

    --
    Marcin

  • 793. Data: 2022-06-08 12:35:16
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > No właśnie próbuję ustalić zakres działań i odpowiedzialności, bo
    > najwyraźniej wydanie polecenia, a sio z basenu i pobiegnięcie do
    > wymagającego AED mężczyzny już jest niedopuszczalne.

    Otóż tak się składa, że w międzyczasie poznałem zastępcę kierownika
    basenu. Więc zapytałem jak to wygląda. Otóż na basenie 25 metrowym jest
    dwóch ratowników - jeden "dowodzący", drugi "zwykły". Co by się zgadzało
    z artykułem - tam też jest 25,04m i mieli dwóch ratowników. Zapytany o
    AED stwierdził, że u nich ten drugi ratownik AED pod pachę i długa, a do
    "pomocy" pierwszemu przychodzi wyznaczony pracownik, który nie musi mieć
    uprawnień ratownika (bo wymagany jest jeden), ale ma papiery do
    pierwszej pomocy i może w razie czego może pomóc zarówno przy
    ewentualnej RKO jaki i ogarnąć ewakuację pozostałych z basenu. Pytałem
    jeszcze co w zimę, bo ratownik się przecież musi ubrać, no i basen
    zostaje bez AED, to się na mnie dziwnie popatrzył i powiedział że mam
    dziwne problemy i na tej zasadzie to ratownik nie mógłby ratować, bo
    zawsze drugi może się zacząć topić;) Powiedziałem że chodzi konkretnie o
    tą sprawę z basenem przy górce szczęśliwickiej to okazało się, że o
    sprawie słyszał i "i był dym" ale nie wie jak się skończyło.

    Było do przewidzenia że właśnie tak jest, a wszelkie "problemy" natury
    niedasie są wydumane.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 794. Data: 2022-06-08 13:29:33
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-06-08, Shrek <...@w...pl> wrote:

> [...]
    > sprawie słyszał i "i był dym" ale nie wie jak się skończyło.
    >
    > Było do przewidzenia że właśnie tak jest, a wszelkie "problemy" natury

    No bo są z dupy wzięte. Z cyklu, nie można użyć gaśnicy, bo jak się
    uzyje to tuż po uzyciu nie będzie gaśnicy. Nie można pomóc, bo ktoś inny
    w tym czasie zasłabnie etc.

    --
    Marcin

  • 795. Data: 2022-06-08 13:40:12
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > No bo są z dupy wzięte. Z cyklu, nie można użyć gaśnicy, bo jak się
    > uzyje to tuż po uzyciu nie będzie gaśnicy. Nie można pomóc, bo ktoś inny
    > w tym czasie zasłabnie etc.

    No dokładnie - nie ciebie chciałem przekonać, tylko roberta i dżejefa -
    choć ten to se po prostu jak zwykle troluje:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 796. Data: 2022-06-08 16:48:11
    Od: "Piotr W." <p...@g...com>

    środa, 8 czerwca 2022 o 12:40:17 UTC+1 Shrek napisał(a):
> [...]
    > --
    > Shrek
    >
    > Czy wiesz, że "jebać pis" czytane od tyłu daje "??? ?????"?
    https://niemazartow.eu/oto-przyklad-wdziecznosci-ukr
    aincow

  • 797. Data: 2022-06-08 17:11:48
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.06.2022 o 16:48, Piotr W. pisze:

    > https://niemazartow.eu/oto-przyklad-wdziecznosci-ukr
    aincow

    Proszę się zgłosić do oficera prowadzącego na szkolenie. Niech wam
    towarzyszu wytłumaczy co znaczy delimiter i że w usenecie odpisujemy nad
    postem.

    Nie do wiary - kacapy naprawdę komuś płacą za śmiecenie na usenecie?

    https://preview.redd.it/0xv6qa4rufu81.jpg?auto=webp&
    s=01c8f5a512cc4d20df4102184f101a4d401a0855

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 798. Data: 2022-06-09 00:32:25
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-06-08, Shrek <...@w...pl> wrote:

> [...]
    >
    > https://preview.redd.it/0xv6qa4rufu81.jpg?auto=webp&
    s=01c8f5a512cc4d20df4102184f101a4d401a0855

    Dokłanie. Mieszkali tam 3 miesiące, meble, podłogi, wszystko w stanie
    bdb, tylko postanowili kupą na jednej ścianie napisać. Jak to było z tym
    mein kampf znależionym u ukraińskich nazistów w Rosji? :)

    --
    Marcin

  • 799. Data: 2022-06-09 06:58:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Dokłanie. Mieszkali tam 3 miesiące, meble, podłogi, wszystko w stanie
    > bdb, tylko postanowili kupą na jednej ścianie napisać. Jak to było z tym
    > mein kampf znależionym u ukraińskich nazistów w Rosji? :)

    Nie wiem, ale obstawiam, że było po rusku;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 800. Data: 2022-06-10 00:03:19
    Od: n...@o...pl

    Robert Tomasik <r...@g...pl> napisał(-a):

    > To jest w procedurach uwzględnione. nakazuje pozostałym wyjście z wody
    > "natychmiast'.

    A co jeżeli nie wyjdą? To przerywamy ratowanie?