  • 801. Data: 2022-06-10 00:27:56
    Temat: Re: Ukraina: wydawanie broni "cywilom" [Was: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa]
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 10.06.2022 o 00:03, n...@o...pl pisze:
    > A co jeżeli nie wyjdą? To przerywamy ratowanie?

    Nie czekamy, aż wyjdą.

    --
    Robert Tomasik

  • 802. Data: 2022-06-10 06:42:05
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie czekamy, aż wyjdą.

    Pomijając, że prawdopodobnie postawiłeś przecinek w złym miejscu, więc
    nie wiemy co naprawdę chciałeś powiedzieć, to skąd masz tą wiedzę?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 803. Data: 2022-06-10 15:27:58
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 10 Jun 2022 06:42:05 +0200, Shrek wrote:

    > Pomijając, że prawdopodobnie postawiłeś przecinek w złym miejscu, więc
    > nie wiemy co naprawdę chciałeś powiedzieć, to skąd masz tą wiedzę?

    Niekoniecznie w zlym.
    Nakazujesz wyjscie z wody i przystepujesz do reanimacji.

    Bo glupio tak zwlekac z reanimacją.

    A jak sie ktos drugi utopi ... to sam sobie winien, byl nakaz wyjsc
    :-)

    J.

  • 804. Data: 2022-06-12 05:24:39
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-06-09, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Nie wiem, ale obstawiam, że było po rusku;)

    Było dość głośno z miesiąc temu :) Tu taki losowy link:
    https://www.telepolis.pl/wiadomosci/wydarzenia/rosja
    -fsb-zamachowiec-wpadka-sims3

    --
    Marcin

  • 805. Data: 2022-06-12 09:15:27
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Było dość głośno z miesiąc temu :) Tu taki losowy link:
    > https://www.telepolis.pl/wiadomosci/wydarzenia/rosja
    -fsb-zamachowiec-wpadka-sims3

    O kurwa. To musi być fejk... Niemożliwe żeby takich kretynów w służbach
    specjalnych zatrudniali... Chyba że całość zlecili milicji.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 806. Data: 2022-06-12 13:01:22
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-06-12, Shrek <...@w...pl> wrote:

    -fsb-zamachowiec-wpadka-sims3

    > O kurwa. To musi być fejk... Niemożliwe żeby takich kretynów w służbach
    > specjalnych zatrudniali... Chyba że całość zlecili milicji.

    No trochę trudno w to faktycznie uwierzyć. Z drugiej strony ten co tu
    przed paroma dniami gościł z kupą, aż tak daleko kretynizmem nie
    odbiegał.

    A z trzeciej zobacz, to jest dość poważny portal:
    https://www.businessinsider.com/russian-agents-the-s
    ims-video-game-sting-operation-2022-4

    --
    Marcin

  • 807. Data: 2022-06-12 15:13:54
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > No trochę trudno w to faktycznie uwierzyć. Z drugiej strony ten co tu
    > przed paroma dniami gościł z kupą, aż tak daleko kretynizmem nie
    > odbiegał.

    ???

    > A z trzeciej zobacz, to jest dość poważny portal:
    > https://www.businessinsider.com/russian-agents-the-s
    ims-video-game-sting-operation-2022-4

    W sumie jak pokazali co nasz terrorysta zgromadził w celu wysadzenia
    parlamantu komórką terorystyczną składającą się ze świra i czterech
    agentów abwery co go podpuszczało, to utwór kazika "bomba na parlament"
    najlepiej oddaje co tam się odjebało.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 808. Data: 2022-06-13 01:54:57
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-06-12, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > ???

    No ten misiu od którego się ten podwątek zaczał.

    --
    Marcin