  • 311. Data: 2022-05-21 14:19:24
    Temat: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > A przy gwałtach coś mierzymy czy też uważamy, że fakt pastwienia się
    > nad kimś psychicznie jest rzeczą o wysokiej szkodliwości społecznej?

    Coś tam oceniamy, skoro sąd na postawie swoich przemyśleń i dowodów
    wydaje wyrok. Na razie sąd a nie minister.

    > No
    > bo chyba nie twierdzisz, że faszystowska w zasadzie indoktrynacja jest
    > społecznie obojętna?

    Oczywiście że nie. Z tym że inne jest odziaływanie wewnętrzne a inne
    zewnętrzne. Śmiem twierdzić, że to zewnętrze to zwykle jest mało
    skuteczne. Choć oczywiście są takie ewenementy jak koszulki z che,
    zdjęcia z ruskiej pabiedy w birmie, to że izrael wmówił światu, że to
    palestyńczycy na nich napadli i ogólnie to, że niektórzy dalej wierzą że
    komunizm może się udać, tylko jeszcze to nie był ten prawdziwy. Ale jak
    porównasz to z tym, że stalin zrobił chujnie z sowietów a ruskie za nim
    dalej tęskną to sam widzisz, że taka zewnętrzna propaganda to jest
    piskuś przy wewętrznej.

    > Jeśli tam kłamią, indoktrynują i namawiają do zwalczania Palestyńczyków
    > to pewnie należałoby to zamknąć, ale czy tak jest?

    Nie no - mówią, żeby im dać niepodległość i odłączyć od izraela:P
    Przecież rozsądny jesteś - naprawdę twierdzisz, że izraelskie media (tak
    ogólnie, nie w jakiś opozycyjnych szczegółach) nie popierają izraelskiej
    okupacji terenów palestyńskich? Rząd izraelski też jest przeciw? Bez jaj
    - oczywiście, że popierają politykę izraela.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 312. Data: 2022-05-21 14:43:12
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 21.05.2022 o 14:03, Shrek pisze:

    > To na chuj straszysz.

    Przypomnę dla porządku, że to ty wyskoczyłeś z tą okupacją.

    > Powiedziałeś już onz, że się myli i izrael nie
    > okupuje terenów palestyńskich?

    Ujmę to tak... gdyby moi sąsiedzi, w domku obok, albo po drugiej stronie
    ulicy, i gdyby takie sąsiedztwo byłoby normą, a nie wyjątkiem, byli
    zjebanymi fanatykami religijnymi, mąż w tej rodzinie zakazywał edukacji
    córki, bo wtedy będzie miała wyższą wartość w razie sprzedaży za mąż,
    żonę prowadził na spacery na łańcuchu ze szmatą na twarzy żeby
    przypadkiem inni mężczyźni nie umarli z powodu zgorszenia, a jego syn na
    rozkaz innego religijnego zjeba w każdej chwili byłby gotowy założyć
    szelki z dynamitem i rozjebać się w restauracji sąsiedniego państwa, to
    moim ostatnim zmartwieniem na świecie byłoby to, że żołnierz z tego
    sąsiedniego państwa patroluje z bronią, z ostrą amunicją, moją ulicę.

    Jakbym np. mieszkał w państwie ISIS i wyczytał na stronie ONZ, że moje
    państwo jest pod okupacją innego państwa, którego społeczeństwo jest na
    wyższym etapie cywilizacji, żeby pilnowali aby jakiś członek ISIS nie
    wpadł na pomysł zabrania mi córki na niewolnicę seksualną na spółkę z
    kolegami, to na słowo "okupacja" nie dostawałbym drgawek i nie załamywał
    rąk tylko dlatego, że natknąłem się na słowo "okupacja".
    W dużym skrócie, nie mam tendencji do przypierdalania się do sęków, bo
    ogarniam kontekst i sens.

    Z drugiej strony, miałbym poważny problem z takim żołnierzem, gdyby w
    ramach nudy patrolowej zachciało mu się zgwałcić córkę tego mojego
    sąsiada, a syna zastrzelić, bo dawno broni nie czyścił, a chciał sobie
    przypomnieć jak się to robi.

    > Rozumiem, że popierasz zbrodnie żydowskie na okupowanych przez izrael
    > terenach?

    Nie.
    Ale dla porządku przypomnę, że pytałeś, czy należy blokować ich media.
    Więc ci odpowiedziałem, że być może należy.
    I najwyraźniej nie zrozumiałeś odpowiedzi.

    Więc powtórzę, że to zależy. Nie śledzę ich mediów, nie dociera do mnie
    ich przekaz, a już na pewno nie w takim zakresie jak fiutinowskie
    ścieki, żebym był w stanie na pierwszy rzut oka (tak jak jest to możliwe
    w przypadku fiutinowskiego ścieku) ocenić, czy należy, czy nie.

    I żeby nie było, ostrzegałem, że to dla ciebie zbyt trudne tematy, skoro
    takie oczywistości trzeba ci tłumaczyć.

    A szury miały rację.
    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 313. Data: 2022-05-21 14:50:44
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 21.05.2022 o 14:10, Shrek pisze:

    > I o rząd wielkości bardziej szkodliwe niż rt jako takie.

    Hmmm... przecież masz świadomość, że to ci sami ludzie, albo
    przynajmniej ci sami zleceniodawcy co tworzą treści dla rt.
    To dlaczego nagle ta sama produkcja i te same treści na wykopach i w
    komentach są niby bardziej szkodliwe od rt, które ma o wiele większe
    zasięgi niż jakieś tam wykop, czy jakieś komenty razem nawet wzięte?

    > No ale pisałeś
    > raz że ich blokują na fejsbuku, a potem że rzygają flagami. Więc tak
    > średnio blokują.

    To prawda.
    I dlatego wszyscy wiedzą, że to również jest problem, który również
    trzeba ogarnąć.

    A szury miały rację.
    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 314. Data: 2022-05-21 14:53:29
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.05.2022 o 14:43, Kviat pisze:

    > Przypomnę dla porządku, że to ty wyskoczyłeś z tą okupacją.

    Ty zaczłąłeś że jak jakieś medium popiera ruską okupację, to przez
    analogię należałoby żydowskie zamknąć.

    > Ujmę to tak... gdyby moi sąsiedzi, w domku obok,

    Ujmę to tak - żydzi po wojnie wjebali się komuś na chatę i sąsiedzi im
    się nie podobają.

    > Nie.

    Czyli jesteś za blokadą żydowskich mediów popierających okupację terenów
    przez izrael?

    > Ale dla porządku przypomnę, że pytałeś, czy należy blokować ich media.
    > Więc ci odpowiedziałem, że być może należy.
    > I najwyraźniej nie zrozumiałeś odpowiedzi.

    No nie zrozumiałem - jakie być może - izrael okupuje terytoria i
    popełnia na nich zbrodnie - nawet onz wyraża zaniepokojenie. No już blokuj:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 315. Data: 2022-05-21 15:03:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.05.2022 o 14:50, Kviat pisze:

    > Hmmm... przecież masz świadomość, że to ci sami ludzie, albo
    > przynajmniej ci sami zleceniodawcy co tworzą treści dla rt.

    Oczywiście. Z tym że o ile witrynę rt oglądają poza rosją jacyś fanatycy
    albo sami ruscy (co ograncza skutecznośc, bo generalnie dociera głównie
    do tych co i tak są przekonani) to trolowanie w mediach
    społecznościowych, że ukraincy zabierają nam pracę, miejsca w szpitalach
    itp rzeczywiście może przynieść skutek.

    > To prawda.
    > I dlatego wszyscy wiedzą, że to również jest problem, który również
    > trzeba ogarnąć.

    Też według widzimisię władzy? Kiedy planujecie szurów blokować i
    otworzyć gmach na mysiej?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 316. Data: 2022-05-21 23:11:09
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 21.05.2022 o 14:53, Shrek pisze:

    > Ty zaczłąłeś że jak jakieś medium popiera ruską okupację, to przez
    > analogię należałoby żydowskie zamknąć.

    Bredzisz. Jesteś opóźniony umysłowo. Teraz już nie mam wątpliwości.
    Kolejny raz z czymś wyjeżdżasz, a potem piszesz, że to niby ja.

    > Czyli jesteś za blokadą żydowskich mediów popierających okupację terenów
    > przez izrael?

    Którego fragmentu mojej odpowiedzi nie zrozumiałeś?

    > No nie zrozumiałem - jakie być może - izrael okupuje terytoria i
    > popełnia na nich zbrodnie - nawet onz wyraża zaniepokojenie. No już
    > blokuj:P

    Tu masz dla opornych, w telegraficznym skrócie:
    "Wszystko, co trzeba wiedzieć, żeby ze zrozumieniem czytać i oglądać
    newsy z Izraela. Przewodnik dla początkujących w 7 pytaniach i
    odpowiedziach."

    https://demagog.org.pl/analizy_i_raporty/izrael-i-pa
    lestyna-czyli-co-musisz-wiedziec-o-konflikcie

    W sam raz dla ciebie na początek, żebyś miał od czego zacząć.

    A szury miały rację.
    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 317. Data: 2022-05-21 23:11:10
    Od: n...@o...pl

    Robert Tomasik <r...@g...pl> napisał(-a):

    > A tego jednego nie. Czy to nie dziwne?

    Na tej grupie są ludzie, którzy piszą normalnie.
    A ty jeden nie. Czy to nie dziwne? Czy to znaczy, że nie istniejesz?

    > Jesteś żołnierzem. Kolumna czołgów, którą jedziesz zatrzymała się w
    > obcym mieście. Masz za zadanie osłaniać swój i kolegów czołg. Wokół nie
    > widać nikogo, ale przeciwnik ma nowoczesne granatniki i nie wiadomo, z
    > którego zakamarka może nadlecieć pocisk. Nie ma żadnych ludzi, bo się
    > pochowali. I nagle z poprzecznej ulicy wyjeżdża gość na rowerze i jedzie
    > w kierunku Twojego czołgu, który nie jest zamaskowany, tylko stoi
    > widoczny na środku ulicy. Wpadł byś na to, że on jedzie do sklepu po
    > bułki?

    A tobie co przyszłoby do głowy? Że chce tym rowerem staranować twój czołg?

  • 318. Data: 2022-05-21 23:16:36
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 21.05.2022 o 15:03, Shrek pisze:

    > Też według widzimisię władzy?

    Nie.
    Kształt Ziemi nie zależy od widzimisię władzy.

    Jestem świadomy tego, że znowu analogii nie zrozumiesz.

    A szury miały rację.
    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 319. Data: 2022-05-22 00:28:53
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21.05.2022 o 23:11, n...@o...pl pisze:
    > A tobie co przyszłoby do głowy? Że chce tym rowerem staranować twój czołg?

    Może mieć granat. Może robić rozpoznanie. Trzeba by żołnierza, który
    strzelał zapytać.

    --
    Robert Tomasik

  • 320. Data: 2022-05-22 08:04:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.05.2022 o 23:11, Kviat pisze:

    > Bredzisz. Jesteś opóźniony umysłowo. Teraz już nie mam wątpliwości.
    > Kolejny raz z czymś wyjeżdżasz, a potem piszesz, że to niby ja.

    Dobra - kończę:P

    "mondrzejsze o tym nie wspominać - to zupełnie niepodobna jest, zupełnie
    niepodobna":P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!