eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBlokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa › Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    From: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Date: Sat, 21 May 2022 11:37:41 +0200
    <6281e64b$0$465$65785112@news.neostrada.pl>
    <2jCgK.105658$F4h.63225@fx07.ams1>
    <628403cd$0$479$65785112@news.neostrada.pl>
    <gNXgK.784015$Lc1.185197@fx12.ams1>
    <62851a7e$0$451$65785112@news.neostrada.pl>
    <m9DhK.269568$4c1.215482@fx13.ams1> <t67qtb$122t$1@gioia.aioe.org>
    <yeWhK.1133819$sb1.638137@fx11.ams1>

    > Bo często nie znają języka :) Tu widać też efekt tego, na jaką
    > imigrację dany kraj pozwala w tym jakie miejsca pracy oferuje. U mnie
    > 93 czy 97% głosowało na KO i pochodne.

    Tak, oczywiście.
    Z tego co pamiętam, przy ostatnich wyborach na prezydenta Warszawy, po
    podliczeniu głosów z zagranicy miał tam większe procentowo poparcie niż
    w Polsce.

    Na szybko wyguglałem:
    https://wiadomosci.wp.pl/koalicja-europejska-przekon
    ala-emigrantow-oto-jak-glosowali-polacy-za-granica-6
    385491799643777a

    Mnie bardziej dziwią (nie wiem, czy "dziwią" to dobre określenie, bo
    rozumiem skąd się biorą) te proporcje, że nadal, pomimo siedzenia za
    granicą, w większości w państwach bardziej cywilizowanych, więc
    teoretycznie powinni umieć wyciągnąć wnioski, że aż tylu z nich nadal
    oddaje głosy na pislam i ich klony.

    To dobitnie pokazuje, że blokowanie fiutinowskiego ścieku jest jak
    najbardziej uzasadnione. Przypuszczam, że na świecie ilościowo jest
    więcej rosyjskich emigrantów niż polskich (i pewnie nie tylko polskich),
    więc również takich, o czym wspomniałeś, nie znających lokalnego języka
    i karmiących się tylko i wyłącznie swoim rodzimym ściekiem.

    zien-z-kremlowska-propaganda-pytalam-siebie-czy-czlo
    wiek.html

    > Nie mam dostępu,

    A to przepraszam. Myślałem że też mają jakąś miesięczną darmową pulę.
    Teraz sobie przypominam, że to czytałem w wersji papierowej, bo gdzieś
    wpadła mi w ręce.

    > ale mam bardzo podobny problem: moja mama jest
    > niestety propis, nie da się jej wielu rzeczy wytłumaczyć i jedyne co
    > pozostaje to unikanie określonych tematów. Oczywiście ogląda wyłącznie
    > tvpis.

    W dużym skrócie, z pamięci: autorka zrobiła na sobie eksperyment, że
    całkowicie odcięła się (chyba na miesiąc) od zwykłych mediów i
    czytała/oglądała tylko i wyłącznie ściek. Fiutinowski i nasz rodzimy (co
    ostatnio, można by śmiało rzec, jest tym samym).
    Tv, "niezależne" witryny, itp.
    Relacjonowała jak zmieniało się jej postrzeganie rzeczywistości,
    równocześnie zdając sobie sprawę z tych zmian, nie mając dostępu, ani
    możliwości weryfikacji tych kłamstw (nawet tych oczywistych na pierwszy
    rzut oka dla każdego inteligentnego człowieka) i chamskiej propagandy.
    Sama na sobie sprawdziła, jak wielką siłą jest ten ściek, gdy ktoś
    czerpie "informacje" tylko i wyłącznie z takich "źródeł". Tym bardziej,
    gdy ktoś nawet nie przejawia woli weryfikacji tego gówna, bo przecież w
    tych innych mediach kłamią, bo te "niezależne źródła" tak twierdzą, więc
    tak jest, więc po chuj tam zaglądać. Więc po jakimś czasie już wszystko
    łykają bezkrytycznie jako pewniki, nie ważne co, ważne, że z
    "niezależnych źródeł", "niezależnych komisji", "niezależnych
    stowarzyszeń lekarzy naukowców" itp. itd., łącznie z największymi
    bzdurami przeczącymi logice, które średnio rozgarnięty gimnazjalista
    rozpoznaje na pierwszy rzut oka.
    Trolle z premedytacją produkujące ten ściek doskonale zdają sobie sprawę
    jak to działa.

    Jakbyś miał okazję przeczytać, to polecam, bo trudno w kilku słowach w
    poście przekazać cały kontekst i wnioski do jakich doszła.
    Tym bardziej, że też już szczegółów nie pamiętam :)

    Pozdrawiam
    Piotr