  • 291. Data: 2022-05-21 00:35:54
    Temat: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 20.05.2022 o 20:26, Shrek pisze:

    > Popierasz zbrodnie żydów na terytoriach okupowanych?

    Chyba muszę napisać drukowanymi: najpierw musiałbyś przebrnąć przez
    dyskusję, czy na pewno jest to okupacja.
    A uwierz mi na słowo, tego nie chcesz.
    Niech na razie ci wystarczy, że Strefą Gazy administruje Hamas, więc
    trudno nazwać to Izraelską okupacją.

    A szury miały rację.
    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 292. Data: 2022-05-21 02:19:42
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-05-20, Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

    > Z naszymi emigrantami jest podobnie. Spora część z nich też popiera
    > pislam i ma mocne ciągoty "patriotyczne" i nacjonalistyczne. Niby tacy
    > wielcy patrioci, a siedzą za granicą. I skąd czerpią informacje?
    > Siedzą na drugim końcu świata i karmią się tylko i wyłącznie rządową
    > propagandą z udostępnionych w lokalnej kablówce kanałów tvpis kompletnie
    > nie wiedząc, co się tak na prawdę w kraju dzieje.

    Bo często nie znają języka :) Tu widać też efekt tego, na jaką
    imigrację dany kraj pozwala w tym jakie miejsca pracy oferuje. U mnie
    93 czy 97% głosowało na KO i pochodne.

    > https://wyborcza.pl/duzyformat/7,127290,28262465,tyd
    zien-z-kremlowska-propaganda-pytalam-siebie-czy-czlo
    wiek.html

    Nie mam dostępu, ale mam bardzo podobny problem: moja mama jest
    niestety propis, nie da się jej wielu rzeczy wytłumaczyć i jedyne co
    pozostaje to unikanie określonych tematów. Oczywiście ogląda wyłącznie
    tvpis.

    --
    Marcin

  • 293. Data: 2022-05-21 02:27:28
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-05-20, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Z tym, że określenie szkodliwości RT opiera się na domysłach. W sumie
    > niczym nie popartych. Tak jak pisałem - izrael prowadzi okupację

    Nie tyle niczym nie popartych co trudnych do zmierzenia. To tak jakby
    powiedzieć, że gwałt psychiczny i jego szkodliwość są oparte na
    domysłach.

    > palestyny, jest dość oczywiste, że popełnia tam różne brzydkie rzeczy
    > (których nie nazywamy po imieniu, bo albo nam z tym po drodze albo po
    > prostu sramy w gacie przed mniejszym bratem usa). I co - jesteś za banem
    > dla żydowskich mediów? Jak nie to znaczy że popierasz jebanie
    > palestyńczyków, którzy pooled prostu mieli pecha mieszkać tam, gdzie
    > zachciało się chcieć również żydom?

    A żydowskie media to które?

    > Nic takiego nie mówię. Mówię, że putin jest chujem ale blokowanie przez

    Oczywiście, że nie mówisz. To przejaskrawiony przykład szkodliwego
    działania opartego na prawdzie i dobrych intencjach.

    --
    Marcin

  • 294. Data: 2022-05-21 02:33:10
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-05-20, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > A jaki jest sens wojny na ukrainie, skoro rosji te zbuntowane republiki
    > robiły lepszą robotę niż jakby wygrali i je przyłączyli?

    Zaspokojenie imperialistycznych zapędów.

    Czyli co, uważasz, że tego nikt poza Rosją nie ogląda?

    --
    Marcin

  • 295. Data: 2022-05-21 03:05:26
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-05-20, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Przyznam, że się pogubiłem - co zimbabwe ma do tego?

    Przyjąłem, że tvpis to głownie Polska. Jaki jest zasięg w Europie
    tvpis? TVPolonia znaczy? Nawet jeśli jest dostępna to jestem przekonany
    znaczący odsetek Polaków to ogląda, ot choćby tych słabo znających
    języki.

    > No właśnie - a ci jednak...

    Z Rosjanami jest MZ tak, że emigrują albo ci lepiej wykształceni, i tu
    pewnie większość jest rozsądnych, albo dorobkiewicze - tu pewnie
    większość ma powiązania z władzą. Ale ilu takich a ilu takich?

    No dobrze, zróbmy mały risercz:

    https://www.niemanlab.org/2022/03/how-many-people-re
    ally-watch-or-read-rt-anyway-its-hard-to-tell-but-so
    me-of-their-social-numbers-are-eye-popping/
    "Today, Oxford's Rasmus Kleis Nielsen compiled some data on RT's online
    reach in the U.K., France, and Germany and the takeaway seems to be:
    not great on the web, but surprisingly strong on social media, at least
    in spots.

    Zobacz najpierw wykresy dla Niemiec i Francji. 2-3% rynku to niemało. A
    potem kolejne wykresy sla mediów społecznościowych gdzie jest to na
    poziomie np takiego Guardian'a czy Der Spigel w Niemczech.

    > Ok - może u ciebie jest inaczej. U nas się nawet specjalnie ze swja
    > rosyjskością nie obnoszą:P Są jakieś rosyjskie szkoły dla szpiegów,
    > towarzystawa "rosyjskie" ale raczej bez większych sukcesów.

    No tu się potrafią awanturować na FB grupach, że już żygają widząc
    wszędzie ukraińskie flagi.

    > Taa? Większość obywateli opowiadała się za zachowaniem "kompromisu"
    > aborcyjnego. Pis w ramach kompromisu powiedział, że to nie oni tylko
    > niezalezny trybunał kulinarny i oni nic w tym temacie nie mają do
    > powiedzenia. A niezależność kuchni będą bronić policją łamiącą prawo.

    A jaki był tego konsensus w ich grupie wyborców?

    --
    Marcin

  • 296. Data: 2022-05-21 08:47:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.05.2022 o 00:35, Kviat pisze:

    > Chyba muszę napisać drukowanymi: najpierw musiałbyś przebrnąć przez
    > dyskusję, czy na pewno jest to okupacja.

    Ale najpierw - popierasz czy nie?

    > A uwierz mi na słowo, tego nie chcesz.

    Dajesz.

    > Niech na razie ci wystarczy, że Strefą Gazy administruje Hamas, więc
    > trudno nazwać to Izraelską okupacją.

    Tak, tak. Izrael nie okupuje żadnych terytoriów - idź być kretynem gdzie
    indziej:P

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Izrael#Terytoria_okupo
    wane

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 297. Data: 2022-05-21 09:09:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > tvpis? TVPolonia znaczy? Nawet jeśli jest dostępna to jestem przekonany
    > znaczący odsetek Polaków to ogląda, ot choćby tych słabo znających

    Sądzę, że ci co wczesniej pisiorami nie byli tego nie słuchają.

> [...]
    > in spots.
    >
    > Zobacz najpierw wykresy dla Niemiec i Francji. 2-3% rynku to niemało.

    Powiedziałbym wręcz że absurdalnie dużo. A - i wychodzi na to że należy
    im nie rt blokować a fejskuki, tłitery, telegramy i istagramy:P Grubo
    się robi.

    > No tu się potrafią awanturować na FB grupach, że już żygają widząc
    > wszędzie ukraińskie flagi.

    To niech żygają. U nas też się zdarza na wykopach i w komentach na
    gazeta.pl, ale sądzę że to trole fabtyki w petersburgu.

    > A jaki był tego konsensus w ich grupie wyborców?

    Generalnie wszystkie badania były za tym, że większość jest przeciw zmianą.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 298. Data: 2022-05-21 09:11:36
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Zaspokojenie imperialistycznych zapędów.

    Czyli masz odpowiedź na pytanie z pierwszego akapitu:P Ruskie imperium
    musi mieć ruskie medium:P

    > Czyli co, uważasz, że tego nikt poza Rosją nie ogląda?

    Sczerze - uważam że to margines. A i ci co tam zaglądają i tak mają już
    z góry ustalone poglądy, więc nikogo nie "obrócą"

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 299. Data: 2022-05-21 09:43:58
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > Ale najpierw - popierasz czy nie?

    > Dajesz.

    > Tak, tak. Izrael nie okupuje żadnych terytoriów - idź być kretynem
> [...]

    Dopóki Izrael trzyma blokadę Strefę Gazy to jak dla mnie to jest
    autonomiczne getto na terytorium okupowanym przez Izrael.

    --
    A. Filip

  • 300. Data: 2022-05-21 10:32:59
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.05.2022 o 09:43, A. Filip pisze:

    wane

    > Dopóki Izrael trzyma blokadę Strefę Gazy to jak dla mnie to jest
    > autonomiczne getto na terytorium okupowanym przez Izrael.

    Przecież izrael oficjalnie okupuje terytoria palestyńskie. Kviatek robi
    kurwę z logiki - dokładnie tak samo jak kacapy na krymie czy ukrainie.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!